Andrelon Zilver Care

RonSon

Baard
Heb (waarschijnlijk in een opwelling) de shampoo en de conditioner hiervan gebruikt, omdat ik dus een grijze baard heb, en dacht van dat wil ik ook graag zo houden.

Moet zeggen dat ik de shampoo maar 1 keer heb gebruikt, en de conditioner maar liefst 2 keer. Baard word er wel lekker zacht van. Maar...... En nu komt ie... Aangezien dat dit totaal niet natuurlijk is en waarschijnlijk bomvol chemische troep zit, is mijn vraag, gaat mijn baard naar zijn mallemoer als ik dit zo af en toe, naast de Aleppo, gebruik?

Ben nu net van mijn trim manie af, en zal me niet gebeuren dat mijn baard nu door dit soort geintjes naar de bliksem gaat.
Blijf niet steeds opnieuw mijn baard laten groeien natuurlijk... Ben hem al 2 jaar constant opnieuw laten groeien

Iemand ervaring met deze shampoo/conditioner.
Lees dat er en paar baardmannen ook andrelon gebruiken..
81e5d8e429f47a685f6d8ae84f3ed7a9.jpg


You Can't Trim Your Way To a Big Beard!
 

Texman

Koning Baard
Ha @RonSon,
Andrelon Zilver care shampoo is een kleurshampoo waar kleurstoffen aan toegevoegd zijn.
Dit geld ook voor de conditioner. Het zijn echter geen producten die ontwikkeld zijn voor het wassen en zachter maken van baarden.
Daarnaast zitten er nogal wat chemische stoffen in die bij overmatig gebruik een allergische reactie kunnen veroorzaken.
Bij Superfurry hebben ze een speciale baardbalsem voor grijze baarden, wellicht is dit ook iets voor jouw.
https://superfurry.nl/Superfurry-Be...-Beard-Polisher-Sterling-925-Balm-Grey-Silver
Groet Texman:)>
 

Laurent1965

Zware baard
Die andrelon zilvershampoo is er ook in man-uitvoering, vind ik persoonlijk beter.
Deze gebruik ik al lang zo'n 2 x per week, meteen hierna nog een keer met baardshampoo, geen conditioner, nooit problemen mee gehad.
Ik heb nog subtiel hele donkere lange haren ertussen zitten, worden met rust gelaten door de shampoo.
 
Laatst bewerkt:

RonSon

Baard
Ha @RonSon,
Andrelon Zilver care shampoo is een kleurshampoo waar kleurstoffen aan toegevoegd zijn.
Dit geld ook voor de conditioner. Het zijn echter geen producten die ontwikkeld zijn voor het wassen en zachter maken van baarden.
Daarnaast zitten er nogal wat chemische stoffen in die bij overmatig gebruik een allergische reactie kunnen veroorzaken.
Bij Superfurry hebben ze een speciale baardbalsem voor grijze baarden, wellicht is dit ook iets voor jouw.
https://superfurry.nl/Superfurry-Be...-Beard-Polisher-Sterling-925-Balm-Grey-Silver
Groet Texman:)>
Ahhhhh Texman, dat wist ik dus niet dat er ook speciale baard balsem voor de grijze baard was.
Goddank was die Andrelon in de aanbieding, dus heb niet teveel geld weggegooid...
Zal gelijk eens zo'n blikje kopen en kijken wat dat is en of het bevalt.
Thanks voor de tip

You Can't Trim Your Way To a Big Beard!
 

RonSon

Baard
Die andrelon zilvershampoo is er ook in man-uitvoering, vind ik persoonlijk beter.
Deze gebruik ik al lang zo'n 2 x per week, meteen hierna nog een keer met baardshampoo, geen conditioner, nooit problemen mee gehad.
Ik heb nog subtiel hele donkere lange haren ertussen zitten, worden met rust gelaten door de shampoo.
Is die er ook in man-uitvoering? Ook dat wist ik niet eens.
Heb ik dus de verkeerde aangeschaft...

You Can't Trim Your Way To a Big Beard!
 

OerWout

Baard
Voor mijn haar gebruik ik een shampoo van Kneip, want dochterlief heeft de zilvershampoo ontdekt (is ook voor blind haar, pap) en voor baard shampoo van Azbane.
 
Banner image
Top