Alweer een nieuwe

Mart76

Baard
Hallo allemaal,

Ik ben sinds een paar dagen actief op het forum en ben van plan om echt nog wel even te gaan blijven.

Lange tijd een korte sik gehad tot ik de laatste 10 jaar jaar had van alopecia barbae, kale plekjes in de baardstreek. Dat is nu weg waardoor me niets in de weg staat het dan ook maar even groots aan te gaan pakken en te zien waar we uitkomen! Ik wil een flinke baard kweken die er verzorgd uit ziet. Dat is voor nu wel even doorbijten, zit op een maandje of 2 denk ik. Daarvoor hield ik m een maand of 3 kort als stoppelbaard.

Ik moet me nog gaan verdiepen in alles, ook in verzorgen. Dat heb ik minimaal gedaan tot nu toe. Af en toe wassen met shampoo natuurijk wel maar ben nu op t punt wat... naast lekker laten groeien.... nog meer vereist is.

Dus, ik ben en mooi avontuur begonnen en ga dit forum eens uitpluizen. Heb ook een nieuw topic gemaakt "probaardsel" waar ik met jullie mijn progressie wil delen en tips/tops hoop te ontvangen!

Groeten Mart.
 

Texman

Koning Baard
Ha @Mart76 ,
Ook van mij welkom op dit leuke forum.
Een flinke baard die er verzorgt uitziet is een mooi doel om naar te streven.
Je zal er geen spijt van hebben.
Goed idee ook om het forum eens door te spitten je zal een schat aan informatie vinden.
Succes Texman:)>
 
Banner image
Top