Alternatief voor Honest Amish

Adje

Stoppelbaard
Goedenavond

ik zou graag een goed alternatief voor Honest Amish olie en balsem willen.
Ik heb deze geruime tijd gebruikt maar helaas is deze niet meer leverbaar in Nederland.
Kwa geur en gebruik heb ik niet iets gevonden wat in de buurt komt.
Ik heb proraso wood en spice geprobeerd maar de werking ervan kwam niet in de buurt van Honest Amish, de geur daar vind ik wel lekker.
Iemand advies of een goede tip wat hij gebruikt ?
 

zenn

Zware baard
Qua geur vind 'k Mad Viking's Gungnir olie & balsem er erg op lijken; heerlijk anijs, al vervliegt deze helaas wel snel.
Qua gevoel, alhoewel ik zelf Jao's Bomade best prettig vind met z'n Citrus geur (lijkt op Superfurry's Ray of Light), komt niets in de buurt.

Je zou altiijd HA kunnen importeren natuurlijk.
 

Jimmy16

Baard
Is er mss een mogelijkheid om dit gegroepeerd te bestellen? Ik vermoed dat er vele mensen op zoek zijn naar HA producten.

Dan kunnen de hoge verzendkosten + eventuele taxen gedeeld worden. Natuurlijk moet dit alles dan week nog verdeeld geraken.

Geen idee of dit dan voordeliger uitkomt :rolleyes:
 

Adje

Stoppelbaard
Thnx voor de reactie’s heb het nu via Amazone besteld en ze zeggen dat het uiterlijk 19 januari binnen is.
De verzendkosten vielen wel mee eigenlijk dat was iets van 10 dollar, dat heb ik er wel voor over.
Premium baard olie en baard balsm en een stukje zeep alles bij elkaar €52,- inclusief verzenden.
Laat wel even iets weten mocht het binnen zijn optijd.
 

Adje

Stoppelbaard
Prima @Adje,
Het enige nadeel is dat ze bij Amazone niet het gehele assortiment van HA verkopen :(.


Ik zou zo even niet weten wat ze niet hebben van ha, ik vond hun assortiment best groot.
En de verzendkosten vallen helemaal mee nu alleen maar hopen dat Corona geen roet in het eten gooit
[DOUBLEPOST=1610431341][/DOUBLEPOST]Nu op advies van mijn baard een flesje satan’s bluff binnen om de tijd te overbruggen.
De geur ben ik aangenaam verrast door !
 

Texman

Koning Baard
Ik ga ook even kijken bij Amazone want als zij datgene hebben wat ik gebruik koop ik het ook daar.
 

Adje

Stoppelbaard
1C20C9E0-A409-4F7D-BBD6-CC78B0356D9A.jpeg Moet zeggen dat dit wel heel snel is afgelopen zaterdag besteld bij amazone.com
Helemaal happy ermee :)

DMnKkQw

DMnKkQw
 
Laatst bewerkt:

Joep

Zware baard
Ik koop toch liever in Nederland, maar volgens mij is HA helaas nog steeds niet verkrijgbaar hier.
Wat is nou een goed alternatief?

Ik wil graag een geurloze baardolie en die van HA vond ik prima.
Ik heb een keer een olie met geur van kruidvat cadeau gekregen, wat een smerig spul was dat. De eerste 10 minuten ruikt het wel aardig, maar binnen een half uur slaat de geur om naar ranzige boter. Die dus niet :D
 

Texman

Koning Baard
Ik koop toch liever in Nederland, maar volgens mij is HA helaas nog steeds niet verkrijgbaar hier.
Wat is nou een goed alternatief?

Ik wil graag een geurloze baardolie en die van HA vond ik prima.
Ik heb een keer een olie met geur van kruidvat cadeau gekregen, wat een smerig spul was dat. De eerste 10 minuten ruikt het wel aardig, maar binnen een half uur slaat de geur om naar ranzige boter. Die dus niet :D
Ha @Joep leuk om weer eens wat van je te horen en hoe is het met je baard :).
HA is helaas niet meer in ons land te koop omdat ze niet meer exporteren naar Europa.
Het eigen merk van "Mijn Baard" lijkt mij een goed alternatief en heeft ook goede recensies.
Bij "Mijn Baard" vind je ook nog meer geurloze aardoliën maar deze is niet al te duur dus...
https://www.mijnbaard.nl/baardverzo...-baardolie-mijn-baard.html?v=155#comment-form
Groet Texman :)>
 

Joep

Zware baard
Bedankt voor je snelle reactie @Texman Ik denk dat ik dan die van MijnBaard ga bestellen.
Jammer dat HA niet meer te verkrijgen is in Europa, het was fijn spul. Zou er dan niet iets mis mee zijn met een ingrediënt of zo die niet goedgekeurd is hier in de EU?

Wat betreft mijn eigen baard zal ik even een updateje geven op mijn eigen topic.
 

Texman

Koning Baard
Bedankt voor je snelle reactie @Texman Ik denk dat ik dan die van MijnBaard ga bestellen.
Jammer dat HA niet meer te verkrijgen is in Europa, het was fijn spul. Zou er dan niet iets mis mee zijn met een ingrediënt of zo die niet goedgekeurd is hier in de EU?

Wat betreft mijn eigen baard zal ik even een updateje geven op mijn eigen topic.
Er is niets mis met de ingrediënten van HA, ik denk dat het iets te maken heeft met strengere regelgeving in de VS.
Beardbrand is er eerder ook al mee gekapt.
 
Banner image
Top