Alsnog hallo

Rhoov

Stoppelbaard
Ben al een paar maandjes lid op dit forum en heb zo links en rechts al wat gepost, maar heb me nog niet officieel voorgesteld. sorry ;)

Ik woon in Rhoon (vlak bij Rotterdam) en werkzaam in de IT (logistieke sector).
Hobby's: Koken, ik heb een eigen kookblog proevenenruiken.nl , Drink en verzamel whisky en heb een moestuin.
In december 2014 had ik een paar weken vrij en heerlijk een paar keer het scheren overgeslagen. Dat beviel eigenlijk zo goed dat ik maar gewoon een baard heb laten staan. Na een paar maanden zelf prutsen ben ik in maart 2015 naar een echte barbier gegaan (NYB) en dat was toch wel een wereld van verschil.
Dat was ook het punt dat mijn meissie overtuigd was dat het toch wel leuk/mooi was ;)

December 2015 had ik ineens een vlaag van verstands verbijstering en heb ik mn af laten scheren. Eigenlijk meteen al spijt en het 4 weken volgehouden. Nu inmiddels al weer een flinke volle baard (de 2 x is altijd makkelijker omdat je de do and dont's weet)
 

Jeepie

Baard
Welkom, alsnog! Ik stel me normaal gesproken voor met mijn naam, maargoed dat ben ik! Whisky verzameling en koken, met jou kan ik praten!!

Wat is je doel qua baard, kijken hoe lang ie kan?
 

Rhoov

Stoppelbaard
Welkom, alsnog! Ik stel me normaal gesproken voor met mijn naam, maargoed dat ben ik! Whisky verzameling en koken, met jou kan ik praten!!

Wat is je doel qua baard, kijken hoe lang ie kan?
IK ben dus Rhoov, ging er vanuit dat dat wel duidelijk was..
 

Ronster

Baard
Welkom meneer Proeven :)>

Leuke site!
Meteen gebookmarked, aamgezien koken ook een van mijn hobbies is.
Maarre, je hebt een moestuin, dus bent graag buiten, en je kookt graag. Heb je geen kamado? :)
 
Banner image
Top