Ahoy maatjes!

Ronster

Baard
Hi, ik zal me als nieuwe baardaap in wording even voorstellen :)

Ik ben 39 en heb me sinds mijn baardgroei eigenlijk al niet meer volledig geschoren. Altijd soort van 3 dagen baardje gehad. Soms wat langer, soms wat korter.
Maar nu ga ik dan eens voor een volle baard omdat ik toch wel erg benieuwd ben hoe dat uit zal zien bij mij.
Ik vraag me ook af of ik een mooie volle baard kan krijgen. Een gave baardmans vind ik bijvoorbeeld deze meneer:


Iemand die een voorspelling durft te doen of een baard als deze mogelijk is met mijn baardgroei? :)

Het resultaat na een 6 weken niet trimmen (behalve de snor, die ik vanaf nu ook met rust zal laten):



Ik zit nu dus in een echte zwerverlook fase :rolleyes:

Maar we houden vol!

Straks na het werk ligt het pakketje van Mijnbaard klaar met baardolie, was, borstel, beard buddy en een kam.
Hopelijk kan ik het dan wat netter krijgen. De neklijn zal ik in ieder geval wel blijven bijhouden, er goed op lettend dat deze niet te hoog zal worden.

Opmerkingen en tips zijn uiteraard welkom!

:)>
 

Arjay

Baardaap
Oerbaard
Welkom! (Y)
Een baard zoals Carver Lucky Johnson daar heeft is volgens mij prima mogelijk als ik zo naar je foto kijk.. Let wel dat hij de baard vaak steilt met een steiltang om dat resultaat te krijgen.. ;)
 

maximum

Zware baard
Welkom op dit baardig forum;)Ik sluit me aan bij me bovenbuurman:DPotentie genoeg al zal het onder de onderlip niet geheel vol geraken en bovenzijde kijklijn zal ook niet de hoogte halen van jou baardidool;)Maar een mooie volle baard is er zekers wel weggelegt voor jou:)Veel plezier op je baardreis(Y)Beard up:)>
 

Ronster

Baard
Thanks voor het warme welkom :)

Het zal idd wel goedkomen neem ik aan.
Ik dacht altijd dat mijn baardhaar te dun was voor een goede baard en de haren alle kanten op zouden gaan, maar nu ik het eens wat langer heb laten staan zie ik dat het reuze meevalt.
Helaas was mijn pakketje gisteren nog niet binnen, dus hopelijk vandaag aan de olie en wax :)>

Carver is geen idool van me hoor, het is een voorbeeld van de richting die ik uit zou willen, maar ik zal moeten afwachten hoe het gaat vorderen en toch ook een beetje rekening moeten houden met wat 'de vrouw' ervan vindt :D
 

Keefler

Baard
6 weken! Daar doe ik wat langer over geloof ik ;)

Welkom en succes, al heb je dat met zo'n baardgroei niet echt nodig.
 

Ronster

Baard
Naja, 6 weken, het is een beetje lastig inschatten hoe lang het nu precies is, aangezien ik het altijd kort heb getrimmed :)
Ik ben nu olie en een beetje wax aan het gebruiken. Beide geuren (Woody en Citrus) vind ik wel aangenaam en het haar wordt er wat minder prikkelig door.
Vooral de baardkam is erg fijn. Hoef ik het niet meer met een tandenborstel te doen :)>
 

Ronster

Baard
Ik ben aan het twijfelen of het nut heeft om de barbier eens een bezoekje te brengen komende vrijdag.
Ben een beetje bang dat ze er teveel af gaan halen...

Effe een duidelijke foto gemaakt:



Wat vinden jullie?
Laten groeien of eens laten barbieren? :)
 

maximum

Zware baard
Ik zou zeggen ga op je eigen gevoel af;)
Persoonlijk zou ik je neklijn en bovenzijde kaaklijn mooi zelf bijhouden(gaat je niet verkeerd af lijkt me) en lekker laten groeien:)Tenminste als je uiteindelijke doel id die gozer van startpost is(Y)

En effe over je eerdere post...Haar groeit +/-1cm per maand dus je baardharen zullen rond de 1,5cm zijn;)..Beard up:)>
 

rudolf

Baard
Zou nog even wachten met een barbier.
Een + voor het advies om je kaaklijn en neklijn zelf even bij te houden.
 

Ronster

Baard
Thanks voor de reacties.
Nou, de kapper is gisteren geweest, heb zelf nek- en bovenzijde kaaklijn weer netjes bijgewerkt en volg jullie advies op dat ik (vooralsnog) geen barbier nodig heb :)>
 
Banner image
Top