Afgeschermd topic

Is het een idee om sommige topic achter een 'registratie' te zetten? Zo kunnen we als geregistreerde baardvrienden wat vertrouwelijkere zaken delen, zonder dat jan-en-alleman meekijkt.
 
Dat vind ik geen slecht idee, maar wat voor topics bedoel je dan? De show je baard? Dat moet wel te doen zijn...
 
Ik maak een apart forum aan waarin vertrouwelijke zaken komen te staan. Dus geen toevallige bezoekers, geen Google indexatie, etc. Alleen zichtbaar dus voor geregistreerde gebruikers.

Show-je-baard blijft nog even zichtbaar, ok?

---edit---
Hij staat er!
 
Laatst bewerkt:
P

PUNK-JAZZ

Guest
BARRYMOSSEL(Y):)>
[DOUBLEPOST=1418401517][/DOUBLEPOST]
Ik maak een apart forum aan waarin vertrouwelijke zaken komen te staan. Dus geen toevallige bezoekers, geen Google indexatie, etc. Alleen zichtbaar dus voor geregistreerde gebruikers.

Show-je-baard blijft nog even zichtbaar, ok?

---edit---
Hij staat er!
OWKEE...DUS RATLOOKZZZ' SHOW JE BAARD WORDT DOOR JOU DAAR GEPLAATST?
 
P

PUNK-JAZZ

Guest
Ja, waarom niet? Hij heeft toch niks te verbergen? Zo loopt hij als het goed is ook naar de supermarkt :)

HIHIHI
of Hans rijdt met zijn Ratlookie dwars door naar de Supermarquette :D:cool::p:(:)>
[DOUBLEPOST=1418402494][/DOUBLEPOST]:eek::rolleyes::);):(hmmm ff gauw een selfie gemaakt met mijn ...ehmzz uh....so called beard hahahaha
( iemand nog tipz 4 mij..om mijn haarzakjes onder mijn mond sneller te laten groeien hahahahaaSOHI SELFIE_02_12 12 2014.jpg

ach pff...a beard is beard hahaahahahahahaaaaaaaaaaaaaaa:)>:) :)>(Y):p:D:eek:
 

Arjay

Baardaap
Oerbaard
Ja, ik denk dat daar niet veel meer gaat groeien. Maar wat maakt het.. Dat is gewoon hoe het is, and it's looking fine! (Y)
 
P

PUNK-JAZZ

Guest
Ja, ik denk dat daar niet veel meer gaat groeien. Maar wat maakt het.. Dat is gewoon hoe het is, and it's looking fine! (Y)

YEPS ....daarom RJ....
WTF hihihi...dan maar een semi-tracker hahahah:p:D
 

Ratlook

Volle Baard
---
Een gedeelte achter "registratie" zetten is wel een goed idee.

Mijn topics mogen voor iedereen zichtbaar zijn hoor.

Ik heb helemaal NIETS te verbergen [hahaha]

----
 

Ratlook

Volle Baard
--
zx3csy.gif


---
 
Banner image
Top