Advies.

Gomorrah

Stoppelbaard
Beste Baardmannen,

Mijn eerste post op dit forum, en wat een inspiratie en genoegen haal ik uit alle topics.

Ik ben 20 jaar oud.
Ik heb 4 weken geleden besloten om ook een baardje te laten staan.
Waar het de eerste 2 weken erg goed ging is het er vanaf week 3 "onverzorgd" uit gaan zien en is er weinig groei meer merkbaar.

Ik moet zeggen dat mijn snor ontzettend snel groeit, deze heb ik ook weggehaald en laat ik pas groeien wanneer mijn baard wat langer is.
Helaas heb ik weinig haar op mijn wangen en heb ik ivm een zakelijk gesprek deze paar haren gisteren weggehaald.

Wat is jullie advies, voor 4 weken is dit nog redelijk weinig toch?
Haar op de wangen vanaf nu mee laten groeien of alles eraf en opnieuw beginnen?
Verder heb ik nog niks weggewerkt, mijn hals blijft (vind ik zelf) redelijk mooi lopen zonder dat ik er iets aan doe.

Graag jullie mening of dit iets kan worden.

Gegroet Vikings!
 

Bijlagen

  • Snapchat-711410730.jpg
    Snapchat-711410730.jpg
    454,4 KB · Weergaven: 75
  • Snapchat-1661898499.jpg
    Snapchat-1661898499.jpg
    415,3 KB · Weergaven: 71
  • Snapchat-1995229530.jpg
    Snapchat-1995229530.jpg
    432,9 KB · Weergaven: 76
  • 15135996479511586985231.jpg
    1,8 MB · Weergaven: 16
Laatst bewerkt:

Knulletje

Zware baard
Welkom hier! Voor 4 weken is jouw baardgroei zeker niet slecht denk ik. Ik weet niet welk baardmodel je in gedachten hebt, maar ik raad je aan de komende 3 maanden af te wachten voordat je zelf gaan knutselen.
Op dit moment is nog niet alles bedekt maar dit kan over 3 maanden weer anders zijn, of niet natuurlijk :D.
Dat dit "iets kan worden ben ik wel van overtuigd. Veel succes!(Y)
 

TMG1961

Baardaap
Welkom, voor 4 weken op de leeftijd van 20 jaar is het zeker niet slecht. Ik zou alles de komende tijd laten groeien en er niets aan doen. De wangen doen r vaak langer over om volledig dicht te groeien. Er zijn genoeg topics te vinden waarin je kunt zien wat er uit redelijk onbehaarde wangen geworden is na enkele maanden.

Succes met je baardreis.
 

Gomorrah

Stoppelbaard
Bedankt voor de snelle reacties!
Mensen met verstand ook, aan jullie baarden te zien")

Wat mijn doel is ben ik nog niet helemaal uit, ik vind ontzettend veel dingen leuk.
Toch vind ik een baard zoals die van Conor McGregor heel erg vet, of die van Enzo uit een serie.(Zie bestanden)

Hebben jullie nog tips, qua verzorging om er straks met kerst niet helemaal als een "zwerver" uit te zien?

Bedankt Vikings!
 

Bijlagen

  • Conor.jpg
    Conor.jpg
    57,5 KB · Weergaven: 37
  • gomoraah.jpg
    gomoraah.jpg
    41,1 KB · Weergaven: 41

Knulletje

Zware baard
Mooie baarden zijn dat Gomorrah! Zou leuk zijn als je dat kunt realiseren. De zogenaamde "zwerverfase" zul je echt aan moeten gaan wil je lengte krijgen. Accept it!
Wat je altijd kunt doen is baardolie en/of baardwax/balsem gebruiken. Hier op het forum zijn er diverse topics waar je veel info over de verschillende producten kunt vinden.
Succes en houd ons op de hoogte!
 

RCM

Baardaap
Welkom hier Gomorrah! De belangrijkste tips heb je al ontvangen. Maar ondanks dat je snor 'sneller' groeit, zou ik je toch adviseren deze vanaf nu ook met 'rust' te laten.. Tenzij je onderstaand model van Griet Titulaer aan je doelen wilt toevoegen! Maar goed, zo te zien ben je een sportieve jonge knul met een uitstekend uithoudingsvermogen, dus zal volhouden niet zo'n probleem voor je zijn :D. Succes met je baardreis en houd ons op de hoogte!!

SSgbE1X.jpg
 
Laatst bewerkt:

dijkie

Zware baard
@Gomorrah welkom ,en volgens mij gaat het wel lukken met je baard:)>
Je bent natuurlijk nog jong, en naarmate je ouder wordt gaat de baard ook voller worden.(Y)
Hou maar vol, en de eerste paar maanden lekker laten groeien je baard:)
 

Cowboy

Baardaap
Oerbaard
Welkom ;)
Zoals reeds vermeld is gezien je leeftijd het resultaat op 4 weken best behoorlijk hoor (Y)

Wat het op termijn kan worden zal je over een aantal maanden kunnen bekijken maar je mogelijke voorbeelden lijken mij, op termijn, niet onrealistisch
 

Kale666man

Baardaap
Hee welkom hier,ja er groeit haar en dat is al mooi toch,gewoon geduld hebben en de boel lekker ze gang laten gaan voorlopig en een titulearbaard zou ik niet willen.
Is nog een dwaas ook,heeft kantoorpand ontwikkeld waar me dochter werkt met liften waar geen kantoormeubelen in passen die gek.
Maar goed heb niks met baard te maken maar het komt wel goed en je krijgt wat je krijgt .
Je zal nog versteld staan hoe het kan lopen:):):):)
 
  • Like
Reactions: RCM

ProfessorMelchior

Administrator
Staff
Oerbaard
Welkom op het forum.
Er is weinig zinnigs te voorspellen over de verwachte groei van je baard en snor, als je er steeds aan knoeit. ;):p
 
Banner image
Top