Eigenlijk heb ik er geen mening over, want als je steeds overnieuw begint is het alleen maar een herhaling van commentaren.
Eigenlijk heb ik er geen mening over, want als je steeds overnieuw begint is het alleen maar een herhaling van commentaren.
En zo is het! Ze moeten gewoon hun bek houden!Of misschien is het raadzaam, als ze zich met hun eigen uiterlijk gaan bemoeien inplaats van dat van jou.
Ik vind hem nu al beter dan de vorige keer. Op de foto's van de zijkant kan je zien dat je baard nu veel dichter groeit.Goedemorgen allen,
Na een poos getwijfeld te hebben afgelopen jaar baard toen toch weer weggeschoren. Nu vond in het tijd hem weer te laten groeien, dus hierbij de foto’s. Staat nu ongeveer 4 a 5 weken.
Ben zelf een beetje onzeker over de connectie tussen de zijkanten en de kin. Het lijkt niet volledig aan te sluiten, en de kin groeit harder dan de zijkanten. Hierdoor ziet het er naar mijn idee een beetje raar uit, maar misschien ben ik te negatief hahaha. Wat is jullie mening hierover?
Goede week alvast allen!
Geert
Belangrijkste tip: scheer je nooit meer glad!
Beter zou nog zijn er helemaal van af blijven en zelfs (enkele weken) stoppen met shapen (ook de halslijn inderdaad).
Laat de trage groeiers eerst tevoorschijn komen en haal ze niet telkens weg door je baard te shapen.
Probeer die controle wat los te laten.
Steeds weer die perfectie (welke uiteindelijk alleen maar bestaat op Instagram ed) willen nastreven, maakt een mens gewoon heel onzeker. Tot het punt dat je hem terug afscheert. En dat moet je ten allen tijde vermijden!
Moest je toch op het punt komen hem er terug af te doen en als je de 24u-regel al toegepast hebt, trim hem dan max terug tot 5mm, zo hebben de trage groeiers toch de kans om zich te blijven ontwikkelen en heb je meteen een voorsprong als je de reis opnieuw wil maken.
Zo'n korte baard staat je trouwens al zeer goed, daar mag je al zeker van zijn!
Maar nu zeg ik: let it grow!!!
Belangrijkste tip: scheer je nooit meer glad!
Beter zou nog zijn er helemaal van af blijven en zelfs (enkele weken) stoppen met shapen (ook de halslijn inderdaad).
Laat de trage groeiers eerst tevoorschijn komen en haal ze niet telkens weg door je baard te shapen.
Probeer die controle wat los te laten.
Steeds weer die perfectie (welke uiteindelijk alleen maar bestaat op Instagram ed) willen nastreven, maakt een mens gewoon heel onzeker. Tot het punt dat je hem terug afscheert. En dat moet je ten allen tijde vermijden!
Moest je toch op het punt komen hem er terug af te doen en als je de 24u-regel al toegepast hebt, trim hem dan max terug tot 5mm, zo hebben de trage groeiers toch de kans om zich te blijven ontwikkelen en heb je meteen een voorsprong als je de reis opnieuw wil maken.
Zo'n korte baard staat je trouwens al zeer goed, daar mag je al zeker van zijn!
Maar nu zeg ik: let it grow!!!
Ja, vooral dat ja!En niet vergeten: Geef de baardgroei de tijd van 6 a 8 maanden! En ook in deze tijd van de schaar/de tondeuse afblijven!
Het belangrijkste is: Geduld nemen!
Heel verstandig!Dan laat ik de halslijn inderdaad verder groeien en blijf ik er voorlopig even vanaf.
En dat is mooi meegenomen kerel, want daar gaat het om!Ik voel me nu ook prettig bij de baard