Advies gevraagd

Boof72

Volle Baard
Ik moet ook zeggen dat het wel beter gaat. Minder wassen, alleen olie van de tuinen gebruiken en de balm van Amish. Zo nu en dan is de kin zelf nog een beetje geïrriteerd. Schilfers en jeuk is inmiddels weg.
 

Tibork

Stoppelbaard
Ga ook maar eens aan de slag met bovenstaande tips. Gebruik sinds een tijdje aleppo zeep omdat veel mensen op het forum daar enthousiast over zijn maar het lijkt bij mij een averechts effect te hebben. Extra jeuk, schilverende huid en geirriteerde huid. Maar zoals hierboven gelezen zou het ook kunnen dat het komt door te vaak en te hard wassen. Thanks voor de tips
 

Hans

Zware baard
Oerbaard
Er zijn vele huidtypes en haartypes, daarom zijn er ook zoveel verschillende producten.
Wat voor jou werkt is een kwestie van uitproberen, succes.
 

Boof72

Volle Baard
Er zijn vele huidtypes en haartypes, daarom zijn er ook zoveel verschillende producten.
Wat voor jou werkt is een kwestie van uitproberen, succes.
Klinkt goed kwestie van uitproberen van producten. Maar hier heb ik de financiële middelen niet voor om zomaar weer een ander product aan te schaffen en te proberen. Voor een kwaliteit product ben je toch snel 15 - 25 euro kwijt.
 

Hans

Zware baard
Oerbaard
@Boof72

Dan zou ik op zeker gaan en voor kwaliteit gaan. Veel informatie inwinnen hier op het Forum en dan pas kopen, doe ik ook want ook bij mij thuis wordt ieder dubbeltje omgedraaid :(, het is zoals het is en niet anders ;)
 

Hartenheer

Zware baard
Klinkt goed kwestie van uitproberen van producten. Maar hier heb ik de financiële middelen niet voor om zomaar weer een ander product aan te schaffen en te proberen. Voor een kwaliteit product ben je toch snel 15 - 25 euro kwijt.
Je bent niet de enige :oops:
 

Boof72

Volle Baard
De #Superfurry is iedereen zo positief over lees ik. Maar wat heb ik precies nodig? Mijn oog viel op de polish rescue.
Alleen als ik het online bestel kost het me nog eens 6,95 verzend kosten. Zijn er ergens winkels waar het te halen is rondom Heemskerk?
 

Hartenheer

Zware baard
De #Superfurry is iedereen zo positief over lees ik. Maar wat heb ik precies nodig? Mijn oog viel op de polish rescue.
Alleen als ik het online bestel kost het me nog eens 6,95 verzend kosten. Zijn er ergens winkels waar het te halen is rondom Heemskerk?
Er zijn niet veel winkels die het product in de schappen hebben.
Op de site staan de eventuele barbiers die dit hebben staan.
Helaas is er ook bij mij geen barbier die SuperFurry verkoopt. Daarom koop ik gelijk 2 potten, dan bespaar je toch wat.
 

istawa

Zware baard
Ach en als je je ff in Ivan verdiept en kijkt hoe hij zelf alles maakt dan gun je het ook van harte.
Ik gebruik niets anders meer als alleen zijn producten.

it aint over until the fat lady sings
 
Banner image
Top