Advies gevraagd voor baardstijl

RolandK

Baard
Been there had to have the same restraint. Het is echt even afzien totdat de haren weer wat langer zijn en niet meer zo pieken. Wat me wel steeds opvalt is dat ik zelf vind dat mijn baard enorm aan het pieken was en dat mijn omgeving dat helemaal niet zo ervoer. Ik denk dat we uiteindelijk zelf het meest kritisch zijn over onze eigen baard.
 

Texman

Koning Baard
Bedankt voor de berichten mannen!

De baard groeit aardig alleen moet ik me echt beheersen om mn baard te gaan bijwerken. Het piekt steeds meer, vooral bij mn keel. Mn collega’s vragen nu steeds meer of ik mn baard laat groeien, het is dus wel zichtbaar.
Ik heb besloten om toch voor de baard te gaan die ik later heb gepost.


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk Pro
Prima voornemen ga ervoor(Y)
 

Texman

Koning Baard
Been there had to have the same restraint. Het is echt even afzien totdat de haren weer wat langer zijn en niet meer zo pieken. Wat me wel steeds opvalt is dat ik zelf vind dat mijn baard enorm aan het pieken was en dat mijn omgeving dat helemaal niet zo ervoer. Ik denk dat we uiteindelijk zelf het meest kritisch zijn over onze eigen baard.
Hier heb je gelijk in en vergeet niet dat een drastische verandering van je uiterlijk (baard) een zekere moed en doorzettingsvermogen vergt.
Je voelt het waarschijnlijk zelf veel meer dan dat andere mensen om je heen kunnen vermoeden. Vandaar ook de drang naar perfectie.
Ik vind dat op zich niet verkeert eerder juist heel goed. Het is gewoon een teken dat het laten groeien van je baard voor jou een serieuze zaak is.
Gr. Texman :)>
 

Enterprise83

Stoppelbaard
Goedemorgen baardbroeders,

Hier een kleine update van m’n baard. Ik zit bijna op 4 maanden en ik meet bijwijze van spreken mn baard elke dag
Wat me wel opvalt en dat komt waarschijnlijk, omdat ik me baard laat groeien dat ik veel baardbroeders op straat zie. Geweldig!

404ae3a7d14e0a7cae6d420e84874274.jpg
3b2378f59e397231bc0e8acfdb6c9256.jpg


Hoe lang denken jullie nog voor de onderstaande baard? Ik weet ben ongeduldig wat betreft baard.
755dec480260340fef7659ba84297302.jpg



Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk Pro
 

Texman

Koning Baard
Ja en ze zien jou ook en naarmate je baard langer wordt met een stijgend respect;)
Gaat trouwens goed met je baard de groei zit er aardig in.
Nog even volhouden dus al is het soms moeilijk,
Succes Texman:)>
[DOUBLEPOST=1516367036][/DOUBLEPOST]
Hee texman
Jou Ondertext klinkt mooi onder je naam en vind het een hele mooie als ik dat hier mag zeggen.


Soms moet je veranderen om jezelf te blijven..
(Y)(Y)(Y)(Y)(Y)(Y)(Y)(Y)(Y)(Y)(Y)(Y)(Y)(Y)
Ha Richard
Ja het is een echte doordenker. Soms dwalen we in het leven een beetje (erg) af van dat gene wat en wie we werkelijk zijn en laten ons te veel leven door anderen.
Bijsturen is dan noodzakelijk om weer een gelukkig mens te woorden.
Deze tekst is op mijn lijf geschreven;)
Texman :)>
 

Enterprise83

Stoppelbaard
Thnx baardmannen voor jullie reacties! Dit bemoedigd me om geduld te hebben. 2 maanden moet wel te doen zijn.
Ik ben vandaag langs Schorem gelopen, en ik denk dat ik daar mn baard in model wil laten brengen.


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk Pro
 

Enterprise83

Stoppelbaard
Gaat goed zo te zien! :)>(Y)

Gaat inderdaad goed. Ik heb nog niet eerder zo lang laten groeien. Ik raak ook steeds meer in gesprek over baarden met anderen .
Bij mn keel gaat mn baardhaar wel een eigen kant op. Ziet er soms wat onverzorgd uit vind ik. Ik gebruik hier veel wax dus


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk Pro
 

RCM

Baardaap
@Enterprise83 , eens moet de 1ste keer zijn hé! En dat de baard een onderwerp van gesprek word is alleen maar tof! Als je baard wat langer is dan maakt dat betreft de haren in je hals niet meer zoveel uit dat ze hun eigen kant op gaan, want dat zie je dan toch niet meer! Zelf vind men het snel onverzorgd uitzien, terwijl de mensen om je heen dat wellicht niet zo ervaren. Gewoon lekker smeren dan, maar niet teveel overdrijven met de wax. ;) (Y)
 
Komt helemaal goed! ikzelf geef na een hoop nadenken, de voorkeur voor de Balbo baard. wie weet neem ik over een paar jaar wel een volle :) en ja dan zal ik ook voor de vikingstijl gaan! geef het een paar maanden en je zit wel snor!
 

Mdbruin

Baard
@Enterprise83 heb ik ook, maar dan aan de rechterkant. Probeer er zelf gewoon vanaf te blijven, de baard zal daar wat voller zijn. Misschien een klein beetje gewicht eruit laten halen. Niet teveel zou ik zeggen als je als doel nog langer hebt. Klein beetje balsum/wax en de fohn kan ook al behoorlijk wat verschil maken.
 

Enterprise83

Stoppelbaard
@Enterprise83 heb ik ook, maar dan aan de rechterkant. Probeer er zelf gewoon vanaf te blijven, de baard zal daar wat voller zijn. Misschien een klein beetje gewicht eruit laten halen. Niet teveel zou ik zeggen als je als doel nog langer hebt. Klein beetje balsum/wax en de fohn kan ook al behoorlijk wat verschil maken.

Bedankt voor je feedback!

Ik heb wel al mn doel bereikt. Ik vind dit een mooie lengte :)


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk Pro
 

Hartenheer

Zware baard
Jazeker! Ik heb alleen het gevoel dat de linkerkant op de foto wat boller is. Wil nog naar een barbier gaan, want heb het zelf bijgewerkt.


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk Pro
Iets verschil zal er waarschijnlijk altijd zijn.
Meestal is dit zo minimaal dat jij de enige ben die het opvalt.
Maak je niet te druk om minimale verschillen en ga niet te snel naar de barbier.
Vele hebben hier vaak later spijt van.
 
Banner image
Top