Advies gevraagd, laten staan of scheren?

Stefan010

Stoppelbaard
Mannen!

Ik heb besloten om mijn baard te laten staan de komende tijd, alleen ben ik nu 12 dagen bezig en vind ik het er onverzorgd uitzien.

Er zijn veel plekken waar geen haar groeit en dat maakt het moeilijk voor mij om te bepalen of ik het zal laten staan. Zal het een mooie volle baard kunnen worden? Ik vind mijn wangen ook niet netjes bijvoorbeeld, hier en daar wat haar maar het is niet 1 geheel.

Kan dit bijtrekken? Zoja, hoe lang duurt dit ongeveer?

P.S. mijn snor scheer ik omdat ik het niet mooi vind staan bij mij!

Alvast bedankt heren!IMG_5012.JPG IMG_5010.JPG IMG_5011.JPG
 

Ardjan

Baardaap
Ik denk ook dat je beter nog een jaartje of twee kan wachten! De baard gaat nu helaas geen mooie volle worden! Het begin is er in ieder geval. Weet niet wat je leeftijd is; maar een baard groeien is een heel proces! Over twee jaar kijken wat er mogelijk is!
De moed niet opgeven in ieder geval. Maar scheren is op dit moment even beter denk ik; en over twee jaar flink uitpakken met die baard! Ik voorspel dat je dan een woeste Viking wordt; mits je de snor laat staan natuurlijk! ;):D
 
Mijn Tips. Voor nu scheer m af. Ga veel water drinken, eet gezond en gebruik fitness om je hormonen te stimuleren. Dan denk ik dat je met een paar jaar een mooie baard kan krijgen.
 

Diederik

Volle Baard
ik ben het met voorgaande schrijvers eens, maar je moet het wel weer gaan proberen over een jaar of 5.
en dan niet je snor afscheren, want je weet pas of iets je staat als je het geprobeerd hebt.
 
Banner image
Top