Advies baard..

Trima

Stoppelbaard
Hoi beste mensen,

Sinds 2 maanden heb ik mijn baard laten staan. Nu heb ik 1 kant ( voornamelijk wang ) waar veel minder groei is of zelfs helemaal niet, en begin toch te twijfelen of dat nog wel goed komt.
Ik weet dat geduld hebben belangrijk is, maar denk toch dat de ene kant niet mooi vol gaat komen.
wat te doen? Helemaal eraf, stukje korter, haarlijn kaak heel laag laten snijden bij barbier ( vind ik zelf niet zo mooi ) etc.
Denk, gooi het toch eens in de groep om te kijken hoe jullie er over denken.
Hoor het graag.



Groet,

Johan
 

Bijlagen

  • IMG_2017.JPG
    IMG_2017.JPG
    1 MB · Weergaven: 115
  • IMG_2024.JPG
    IMG_2024.JPG
    843,4 KB · Weergaven: 125
  • IMG_2020.JPG
    IMG_2020.JPG
    933,2 KB · Weergaven: 108

Ardjan

Baardaap
Goed baardje; niks mis mee; voorlopig lekker laten groeien! :)>(Y) (en zéker niet eraf halen!;):eek:)
 

Carlstein11

Volle Baard
Geef het nog een paar maanden de tijd. Een baard laten groeien kost nu eenmaal tijd.
Geduld hebben dus.
Veel succes en houd ons op de hoogte
 

Texman

Koning Baard
Ha Johan,
Welkom op dit leuke forum.
Voor twee maanden heb je al een hele mooie baard.(Y)(Y)
Het vooraanzicht is gewoon goed en de zijkanten moeten zich nog wat verder ontwikkelen.
Ook ik zeg laat het daarom nog een tijdje doorgroeien want als je nu naar de barbier gaat zal er in lengte weer het nodige afgaan en dat is zonde.
Succes en hou ons op de hoogte .
Texman:)>
 

Cowboy

Baardaap
Oerbaard
Ik zie eerlijk gezegd het probleem niet :cool:

Goeie baard, kwestie van nog een tijdje geduld oefenen en groeit vast uit tot een nog mooier exemplaar :)>
 

ProfessorMelchior

Administrator
Staff
Oerbaard
Ik zie eerlijk gezegd het probleem niet :cool:

Goeie baard, kwestie van nog een tijdje geduld oefenen en groeit vast uit tot een nog mooier exemplaar :)>
Hij doelt op de bakkebaard aan de rechterzijde neem ik aan, die inderdaad voor dit moment nog niet dekkend is. Verder niets mee aan de hand. Zelf heb ik ook een minder dik begroeide kant van de baard.

@Trima gewoon doorgaan met groeien en uiteindelijk bedekken de langere haren de minder dicht begroeide delen. Twee maanden is te kort om te oordelen. Kijk het over een jaar nog eens aan.
 
Banner image
Top