Aanmelden om de Doorgeef Box te ontvangen.

TijtheMan

Baard
Goodmorning,

Misselijk van de keuzestress ja :)

Los daarvan heerlijk kunnen genieten van de diverse producten. Daarbij ook nog een onverwacht bezoek aan de barbier gedaan. Zal later vandaag een uitgebreid verslag doen.
 

TijtheMan

Baard
Jeetje, waar te beginnen... Laat ik beginnen met het bedanken van Boof72 en de donateuren voor het organiseren en samenstellen van het geheel. Wat een fantastische ervaring om al deze producten ter beschikking te krijgen en te mogen proberen.

Dan nu de ervaringen:

Het gehele arsenaal aan kammen gebruikt (en schoongemaakt ;) ) om tot de conclusie te komen dat de kam die ik heb beter aanvoelt dan wat er in de proeverij zit. Hoewel ik moet zeggen dat de grof getande houten 'mijnbaard' kam toch ook wel erg prettig in gebruik was. Zoals ik al eerder aangaf is een kam erg afhankelijk van het type baard/haar.

De 'MijnBaard' 'Citrus': Zoals ik ook al eerder aangaf niet mijn ding. Hoewel in gebruik (verdelen op de vingers/smeltbaarheid) een zeer prettig product. Vanuit dat opzicht zouden de andere smaken wellicht nog een keer te proberen zijn, maar deze ontbreken in de box.

De 'Whiskey & Tobacco Beard Polisher': Een wat rustigere geur die mijn inziens niet een lang leven beschoren is. Niet mijn voorkeur vanwege het ook wat vettiger blijven aanvoelen van de baard. In gebruik dan wel weer soepeler dan de hierboven omschreven Citrus.

De 'Mad Viking' 'Yggdrasil': Hoewel er volgens de ingrediëntenlijst lavendel en citrus in zitten overheerst de dennengeur. Verder prettig in gebruik voor wat betreft het smeren, maar de hold is snel uitgewerkt (en mijn baard staat weer alle kanten op). Iets wat ik minder heb gemerkt bij de twee bovenstaande.

De 'Lanthome' 'Beard Balm': Wellicht omdat (volgens het etiket) deze al bijna een jaar over datum is, maar erg prettige geur. Ik voelde me oprecht een 'Dashing Gentlemen' na het gebruik. Lichte glans op de haren met een iets gezoete doch neutrale geur.

Van de olie heb ik vrij weinig gebruikt/geprobeerd. Misschien iets wat ik meer had moeten/kunnen doen, maar dat zal dan iets zijn voor als ik weer een keer aan de beurt ben :) . Wel heb ik de brouwsels van Proffesor Melchior (Cavalier en Artist) gebruikt. Wat een heerlijke geuren! Zelfs de directrice maakte uit zichzelf een (positieve) opmerking over Artist (bij alle andere probeersels moest ik om input vragen...).


Wat haal ik eruit:
balm.JPG
Een erg fijne Balm. Hoewel wat "lastiger" in gebruik (lang masseren voor het te gebruiken is en alle klontjes gesmolten zijn) goed te verdelen met een stevige hold en prettige citrus/sandalwood geur.


Wat gaat erin:
razor.JPG clean.JPG
NEE!!! Het is zeer zeker niet de bedoeling dat men de baard in het geheeld verwijderd!!! Maar voor degene die het altijd al eens hebben willen proberen zit er een 'Shavette Cut Throat Razor' met een aantal mesjes bij in. Gebruik is op eigen risico... Zelf erg veel schik van dit mesje. Het voegt voor mij toe aan de scheerbeleving. Daarnaast een superglad maar vooral super strak resultaat. (ja, het vergt wat oefening). Tevens een schoonmaaksetje voor borstels/kammen.

Ook ben ik zo vrij geweest de doos te voorzien van een upgrade. In die zin dat het grootste gedeelte over gaat in de nieuwe doos en dat er nog een klein beetje overblijft in een kartonnen versie.
box2.jpg
Inpakken en verzending zal vandaag/morgen plaatsvinden.

In dit hele proces veel meer met de baard bezig geweest en daarmee ook met betrekking tot het baardmodel voor mezelf. Veel wikken en wegen om uiteindelijk weer bij de barbier in de stoel plaats te nemen. Hieronder een foto voor en vanzelfsprekend ook na. Jullie hoeven niet te raden welke welke is...
oldbeard.jpg newbeard.JPG

Ik denk dat ik dan zo wel redelijk alles wat in mijn hoofd zit uitgeschreven is. Mochten er nog vragen/opmerkingen zijn, laat het gerust weten.
 

Boof72

Volle Baard
Geen dank, het is leuk om te doen en kost weinig moeite.
Zo te lezen heb je wat voorkeuren en hopelijk zijn de sponsoren hierdoor een klant rijker.
Het adres van @Blokkie zit in je mailbox.

En Ik ben ook wel nieuwsgierig naar de producten die andere in de box hebben gestopt, dus ga mijn eigen naam ook maar aan de lijst toevoegen.
Hierbij de update:
1.) @ProfessorMelchior
2.)@carlstein ✅
3.)@jofa:)
4.)@Stonehill ✅
5.) @JackL78
6.) @WTRebel
8.) @TijtheMan
10.) @Blokkie
11.) @Boss
12.) @Boof72
13.)
 

Blokkie

Baard
Nou hij is aangekomen we faan komende week eens ruiken en proberen .hij is fors
71e70e08869171be0c05f5d2c748c734.jpg


Verstuurd vanaf mijn SM-N960F met Tapatalk
 

Blokkie

Baard
Nou ik zal tussentijd een kleine update geven .Oke er zit echt veel in whahaha heel veel .We hebben met zn 6e om tafel gezeten en hebben alles uitvoerig bekeken en gesnuffeld .Hieruit is een kleinere selectie ontstaan .Ik was voornamelijk op zoek naar een baardbalsem die enigsinds wat hold heeft ook ivm met mn snor die eigenwijzer met de dag wordt .

Ik hou jullie op de hoogte

Gr

Verstuurd vanaf mijn SM-N960F met Tapatalk
 

Blokkie

Baard
Goedenavond Baardmannen ,

Zoals beloofd mijn ervaring met de doorgeef box .Zoals ik al eerder had vermeld was de box zeer rijkelijk gevuld met allerlei heerlijkheden .
Dus met behulp van mn kids en mn vriendin vond er een soort van voorselectie plaats (voornamelijk op geur en functie ) whahahaha zoals jullie je kunnen indenken 6 neusjes dus ja het was lastig whahahaha .Uiteindelijk hadden we te maken met 15 verschillende dingetjes om te proberen dus we hadden al aardig wat compromis moeten sluiten we hebben erg moeten lachen om het snorren harkje zoals mn kids het noemde (helaas geen foto gemaakt ) .Vol goede moed ben ik naar boven gelopen en heb alles op dag uitgestald .Vervolgens ben ik aan t testen gegaan voornamelijk baardbalsems en een enkele olieen .Ik ben er achter gekomen dat ik toch voor wat frissere geuren ben gegaan pepermint enzv .Er was 1 olie "mad tea party" van Dutchbeard .Dat is echt iets voor als je niet op dieet bent en op elk moment van de dag Appeltaart kunt en mag eten whahahaa .Ik heb heel de dag met honger op mn werk gelopen omdat ik continue appeltaart rook .Al met al een zeer geslaag idee van @Boof72 .Bedankt voor het regelen en dat ik mocht deelenemen .

Oke wat heb ik er uit gehaald

17202-5099e47ebbfa42871fdffa9243d8047d.jpg


2 nieuwe kammen ( de mijne waren in mn broekzak gebroken ),5 balsems en 1 olie( Mad Viking geweldig spul ik ben fan )

Wat heb ik er in gedaan

17203-511929d861996b3e495241d0ad7754ec.jpg


een electrische baardstyler een 3 tal baardolie 1 baard wax ,een grove kam (te grof voor mijn baard ) en een nieuw scheermes (van notenhout geloof ik )

Zoals jullie gelezen hebben is de box onderweg naar de volgende baardman @Boss

Geniet er van zoals ik dat gedaan heb met mn famillie

gr Blokkie
 

Boss

Baard
Heren,

Wat een verrassing vandaag bij thuiskomst! De tag van Blokkie in dit topic had ik gemist.

Wat een ontzettend leuke box met een enorm scala aan producten.
Zorgvuldig heb ik van alles bekeken, geroken en getest.
Heel wat wijzer zoals bijv. de tabacco/wisky achtige geuren die niet mijn ding zijn.
De frisse maar soms wat bosachtige geuren des te meer.

Het leuke van dit initiatief vind ik dat je vervolgens ook wat kan delen.
Een aantal producten heb ik eruit gehaald, zie foto.
Vervolgens de box ook weer aangevuld :)

@Boof72 maak je borst maar nat de box komt je kant op.
Voor iedereen die dit mogelijk heeft gemaakt > mijn complimenten!

Beard bro's > beard on!

Greets,

Boss

PS: box staat klaar voor verzending een adresje is welkom :)
 

Bijlagen

  • WhatsApp Image 2020-09-18 at 19.36.42.jpeg
    WhatsApp Image 2020-09-18 at 19.36.42.jpeg
    178,2 KB · Weergaven: 23
  • WhatsApp Image 2020-09-18 at 19.36.43.jpeg
    WhatsApp Image 2020-09-18 at 19.36.43.jpeg
    174,5 KB · Weergaven: 24

Boof72

Volle Baard
Zo jij ben er snel doorheen gegaan.
Neem je tijd voor het testen, zonde als je iets vergeet of over het hoofd zie.

Het nieuwe adres zit in je mailbox
 

Boss

Baard
Als snelle baardman heb ik niet zo lang nodig;)
Ik weet zeker dat ik niks over het hoofd heb gezien. De box is weer onderweg.
 
Banner image
Top