Aanmelden om de Doorgeef Box te ontvangen.

Jofa

Baard
Inmiddels contact gelegd met Stonehill, om de box na een 3/4 tal weekjes weer door te geven. Ik heb er oprecht van genoten. Super idee, heel gaaf.

Ik heb de doos zelf maar verstevigd, bij gebrek aan een stevige nieuwe doos en vanbinnen bekleed met schuimrubber, dus de producten Hebben minder ruimte, dat heeft als voordeel dat ze ook minder speling hebben en dus minder schade gevoelig. De doos heb ik ook opgeleukt met de stickers die erin zaten :)

Ik hoop dat het spul heel aankomt zo bij de volgende baard mannen, en dat jullie er net zoveel van kunnen genieten als dat ik gedaan heb! :)>
 

Bijlagen

  • IMG_20200526_205409.jpg
    IMG_20200526_205409.jpg
    3,6 MB · Weergaven: 35
  • IMG_20200526_211254.jpg
    IMG_20200526_211254.jpg
    733,1 KB · Weergaven: 36

Jofa

Baard
@Jofa

Top geregeld @Jofa , hoop inderdaad dat het nu heel blijft.

Krijgen we nog een verslag met foto's van je met je ervaringen?

Uhh.... Dat wordt wat lastig. Ik heb niet meer foto's dan eerder gedeeld. Ook een verslag schrijven is lastig, daar alles nu in de doos zit.
Ik had dan beter per probeersel een review kunnen schrijven. Ik heb er meerdere geprobeerd, en ik en mijn vrouw zijn er achter gekomen dat we beide de houtgeuren erg lekker vinden. De Lumberjack van de prof heb ik ook een keer extra gebruikt, dus mocht je daar nog extra van brouwen, hoor ik het graag.

Het is met recht een pretpakket voor degenen die net zoals ik graag willen weten wat er zoal is zonder daar een klein fortuin aan kwijt te zijn. Dank je wel voor het opzetten van dit idee Richard!

En Perry, ik hoop dat je er net zoveel lol aan mag beleven als ik! :)>
 

Werner72

Baard
Aan het eind van de middag open ik de voordeur om mijn huis te betreden. Ligt er een kaartje op de deurmat van de postbezorger, waarop medegedeeld wordt: U WAS NIET THUIS VANDAAG !
Direct komt de gedachte bij me op, dat de contrôle-maatregelen tbv de Lock-Down nu wel erg ver gaan, als de postbezorgers er toezicht op gaan houden of ik wel of niet thuis verblijf.:confused:
Enige tekenen van dementie heb ik nog niet bij mezelf waargenomen, dus ik was al op de hoogte van het feit, dat ik niet thuis verbleef vandaag.;)
Ik mag hopen, dat de postbezorger niet denkt, dat ik eenzaam aan het Covid-19 virus ben gestorven en in mijn bed lig te ontbinden, anders kan ik morgen enige politie-agenten verwachten, die mijn voordeur intrappen en mij daarna gefrustreerd in elkaar knuppelen, als ze me levend aantreffen, omdat ik doelbewust onrust veroorzaak.o_O

Onderaan het kaartje staat vermeld, dat er een posstuk voor mij NIET is afgegeven aan de buren, maar op mij ligt te wachten op het dichtsbijzijnde postafhaalpunt. Ik besluit niet in de wagen te stappen, maar de afstand van een kleine kilometer wandelend af te gaan leggen.

Aangekomen op het postafhaalpunt (goed woord voor woordenslang of scrabble!) staat er een dame achter de balie, waar ik netjes aan vraag: 'Volgens dit kaartje was ik niet thuis vandaag. Weet u waar ik was?':)
De dame kijkt me onbewogen aan en antwoord kortaf: 'Komt u een pakket afhalen?'. 'Dan bent u zeker professor Melchior?'
'Jawel, mevrouw, hoe weet u dat'
'Zo ziet u eruit, mijnheer', zegt ze en tornt een forse kartonnen doos omhoog.

Ik verwacht een pakketje, dat onder een arm klembaar is, maar nu moet ik ineens met een redelijk gewichtig pakket de terugweg gaan aanvaarden. Op mijn hoofd dragen is geen optie en evenmin het snel nuttigen van diverse flesjes baardolie om het gewicht te verminderen.

Eenmaal weer thuis gekomen deponeer ik het pakket op de keukentafel en ben daarna spelden in mijn @Boof72 VooDoo-pop gaan steken, aangezien hij mij deze marteling heeft aangedaan. Nadat ik de baard van de VooDoo-pop heb ingesmeerd met ontharingscrême heb ik deze weer opgeborgen en ben het pakket gaan openen.

Ik zie een bonte verzameling van interessante baardverzorgingsmiddelen, die vrolijk stemt. Een flesje baardolie heeft het transport niet overleefd, evenals een blikje balsem, waarvan de inhoud getransformeerd is in een geurend buitenaards wezen.

Met vele producten ben ik reeds bekend en morgenochtend zal ik de baard eens insmeren met de Superfurry Beard Cream Wax al was het maar om de naderende politie-beambten te laten weten, dat ik nog levend en in blakende gezondheid ben.:cool:

De daarop volgende dagen zal ik een flinke portie aan flesjes en blikjes aan het pakket toevoegen en ik zal ook nog enige eigen brouwsels toevoegen, die ik normalitair alleen op bestelling vervaardig. Mijn verzoek aan opvolgende ontvangers (al dan niet thuis aanwezig) is deze producten niet toe te eigenen, maar natuurlijk wel te proberen en wederom door te sturen. Mochten ze bevallen, dan zal ik deze zeker maken en toezenden na een berichtje op het forum aan mijn adres.
:)>

Om te voorkomen, dat een op mij gelijkende VooDoo-pop gemarteld gaat worden, zal ik proberen het gewicht van het pakket binnen de perken te houden. Ik wijs op voorhand dan ook iedere verantwoordelijkheid af indien het pakket na enige malen van ontvanger gewisseld te zijn nog slechts met een vorkheftruck verplaatsbaar is.:D
[DOUBLEPOST=1590650978][/DOUBLEPOST]Whahaha schitterend verhaal. Dat stukje voodoo pop en de ontharingscrème... Geweldig
 

Jofa

Baard
Beetje overdonderd door het nieuws dat mijn vrouw en ik een meisje gaan krijgen rond 21 oktober, kwam Perry, (Stonehill) de box ophalen. @Stonehill, mocht ik wat warrig overgekomen zijn, excuses!
Strakke baard overigens!

In elk geval, de box is een vriendelijke baardman verder!
 

Bijlagen

  • IMG_20200529_164050.jpg
    IMG_20200529_164050.jpg
    2,5 MB · Weergaven: 33
  • IMG_20200529_165310.jpg
    IMG_20200529_165310.jpg
    182,6 KB · Weergaven: 33

Jofa

Baard
Heb jij dit geregeld @Boof72 dat Baardforummers na gebruik van de doorgeefdoos even later een meisje krijgen?o_O

Moet deze ook weer doorgegeven worden of mag deze gehouden worden?

Welke leeftijd heeft dit meisje?

:D

Deze meid word niet doorgegeven en wat ze doet zodra ze 21+ is moet ze zelf weten, zolang het maar vrijwillig gaat. Tot die tijd blijft iedereen met zn poten er vanaf.

Zo. Ugh. Ik hebbe gesproken. :D:)>

Ik ben ook nieuwsgierig naar de ervaringen van @Stonehill
Hij bouwd de spanning lekker op, dus ik verwacht een heel verhaal :D
 
Banner image
Top