Aanmelden om de Doorgeef Box te ontvangen.

Blokkie

Baard
Klopt niet helemaal
919de5f4d4b4dc855a9be848e3ca6b2a.jpg


Verstuurd vanaf mijn SM-N960F met Tapatalk
 

Dylan

Baard
Een goedendag gewenst mede baardbroeders,

Mijn account op dit forum na 2 jaar toch maar weer eens afgestoft, besefte niet dat het zo lang geleden was:eek:
Na de styling balm van Beardbrand ontdekt te hebben, heeeel lang niks anders besteld, en zo dit forum ook niet meer bezocht.. Shame on me.....
Maar nu ze al een tijdje niet meer in Europa bezorgen, was ik genoodzaakt om toch weer op zoek te gaan, en inmiddels doe ik dit weer met veel plezier. Het badkamerkastje begint aardig uit te puilen... maar zoooo veel dingen zijn nog leuk om te proberen. Toen kwam ik op het forum dit artikel tegeno_O.

Is het nog mogelijk om me aan te melden voor de Box?
Ik ben zeer benieuwd naar wat er in zit, om eens wat te proberen. Volgens mij is de keuze reuze.
Ik hoor graag wat er mogelijk is!
Ik weet niet waar de box nu is, maar ik woon in Almelo, wellicht al in de buurt. Voor het werk ben ik nog wel eens in de regio Rotterdam, dus daar ligt wellicht ook een mogelijkheid, en anders ff via de post!
 

Boof72

Volle Baard
Hoi Dylan,

Beetje late reactie, sorry.

Het wordt weer tijd om de box rond te sturen, hij staat alweer een tijd stil te staan in de kast.

Dit was het laatste lijstje:
1.) @ProfessorMelchior
2.)@carlstein ✅
3.)@jofa:)
4.)@Stonehill ✅
5.) @JackL78
6.) @WTRebel
8.) @TijtheMan
10.) @Blokkie
11.) @Boss
12.) @Boof72
13.) @Dylan
14.)
15.)
16.)

En ik heb je toegevoegd Dylan, als je mij jou adres via PB stuur ga ik de box naar je verzenden.

En de lijst is dan weer open voor nieuwe gegadigde, of voor mensen die hem al hebben gehad maar nogmaals willen struinen.:cool:
 

Dylan

Baard
De box is gister in goede orde ontvangen!
Wie is er zo creatief geweest met de kist? ;)
20210515_140922.jpg

Maar vooral, wat een inhoud, ik ga het allemaal eens proberen en besnuffelen. Ben benieuwd, paar bekende producten. Maar vooral ook een paar producten die ik nog niet ken, ben benieuwd.
 

Boof72

Volle Baard
Goed om te horen.
Ik he. Nog even terug gescrolt, maar kan niet vinden wie dit gedaan heeft.

Succes met snuffelen en smeren.
En neem de tijd want er is tot nu toe nog geen nieuwe aanmelding om ook alles te testen.
 

Dylan

Baard
Nog steeds niemand wie de doorgeef box wil ontvangen?

Op zich wel jammer, ik merkte al dat sommige producten "oud" werden toen ik de box heb mogen ontvangen.
Helaas begonnen aan aantal producten al wat muf te ruiken. (of ik vind de originele geur al muf)
Helaas zat er voor mij niet veel interessants tussen, weinig balsems wat ik persoonlijk het meeste gebruik, en degenen die erin zaten bevielen mij niet zo (of waren dus muf). Wel zit er de wereld aan oliën en gadgets in. Ik heb ze nog steeds niet allemaal gebruikt, maar aangezien ik zelf al een potje of 15 in de kast heb staan die ik amper gebruik, gebruik ik ze eigenlijk nagenoeg nooit uit de box.:confused: Mijn eerste oliën (Azbane) beginnen inmiddels al muf te ruiken.
Wel heb ik 1 olie en wat gadgets/stickers inmiddels toegeëigend, toch leuk die sleutelhangers en bieropeners:)
Ik zal hem weer eens onder het bed vandaan toveren, om toch nog een paar oliën te testen, misschien zit er nog een lekkere tussen.

Ik zal ook een collega eens blij maken met een potje, die vroeg al hoe ik met die gigantische jeuk omging als de baard langer werd:confused:. Been there, done that, olie is de oplossing.
We zullen de baardgroei maar eens stimuleren onder de collega's:)>

@Boof72 Wat wil je doen met de box als niemand hem meer wil? Hij ligt mij niet in de weg, maar ik doe er ook eigenlijk niks meer mee.
Maar ik kan me voorstellen als jij hem telkens terug moet nemen dat voor jou de kosten wel hoog worden om hem telkens weer door te sturen.

Wellicht dat mensen geïnteresseerd zijn in een 2e ronde? Inmiddels zijn er weer wat producten toegevoegd her en der dus de box is inmiddels completer dan in het begin kan ik me voorstellen. :D
Ik was onder andere van plan er essentiële oliën en de overige mix oliën er bij in te doen. Ik heb er eens mee geëxperimenteerd, maar kreeg geen lekkere mix te pakken. En voor de hoeveelheid die ik gebruik, is het ook niet echt lonend om zelf te werk te gaan. Hier kan een ander wellicht goed gebruik van maken, wie hier wel kaas van heeft gegeten. Elke bestelling bij Mijnbaard komt er zo'n beetje wel een nieuwe geur olie bij, als gift, dus vgm heb ik nog genoeg voorraad voor de komende 3 jaar, als het niet langer is.
 

Boof72

Volle Baard
Hee Dylan,

Ja het valt mij ook wat tegen qua aanmeldingen voor de box.
En je heb inderdaad een punt met dat er voor mij iedere keer kosten komen voor het door sturen.
Zou jij hem nog een poosje willen stallen onder je bed totdat er een nieuwe zich aanmeld?
En wat niet meer goed is mag je van mij eruit gooien hoor. Het kan goed dat er inmiddels datums verlopen zijn.
 

Dylan

Baard
Hee Dylan,

Ja het valt mij ook wat tegen qua aanmeldingen voor de box.
En je heb inderdaad een punt met dat er voor mij iedere keer kosten komen voor het door sturen.
Zou jij hem nog een poosje willen stallen onder je bed totdat er een nieuwe zich aanmeld?
En wat niet meer goed is mag je van mij eruit gooien hoor. Het kan goed dat er inmiddels datums verlopen zijn.

Zo'n vermoeden had ik al, het moet wel leuk blijven natuurlijk.
Ik zal hem nog even stallen en eventueel producten weggooien die over datum zijn en ook echt muf ruiken.
Zodra er een geïnteresseerde is, stuur ik hem weer door!
 
Banner image
Top