33 jaar en maar weer eens een poging

Rockinbocky

Stoppelbaard
Goedemiddag,

Ik heb na jaren weer een poging ondernomen. Inmiddels 14 weken onderweg, maar ik twijfel wat de vervolgstap is. Onder mijn kin en snor is de groei prima dekkend. Maar mijn wangen lijken nooit vol te worden, dat is denk ik een gepasseerd station nu ik 33 ben. Ik zou uiteindelijk wel een langere baard willen maar vraag mij af of jullie tips hebben om dit in de toekomst in model te krijgen, en wat past. Zou ik de wangen gewoon moeten trimmen en de rest laten doorgroeien?

IMG_20250930_162710741_HDR.jpg

Texman

Koning Baard
Goedemiddag,

Ik heb na jaren weer een poging ondernomen. Inmiddels 14 weken onderweg, maar ik twijfel wat de vervolgstap is. Onder mijn kin en snor is de groei prima dekkend. Maar mijn wangen lijken nooit vol te worden, dat is denk ik een gepasseerd station nu ik 33 ben. Ik zou uiteindelijk wel een langere baard willen maar vraag mij af of jullie tips hebben om dit in de toekomst in model te krijgen, en wat past. Zou ik de wangen gewoon moeten trimmen en de rest laten doorgroeien?

Bekijk bijlage 29410
Je kan je baard nog wat langer laten worden. De wangen zou ik wat strakker maken.
Op je foto heb ik aangegeven wat ik bedoel.

IMG_20250930_162710741_HDR.jpg

Ivan

Volle Baard
Je kan je baard nog wat langer laten worden. De wangen zou ik wat strakker maken.
Op je foto heb ik aangegeven wat ik bedoel.

Ik zou zelf het gedeelte van de wangen waar de haargroei erg dun is, volledig glad maken, maar het stuk waar de haargroei vol is, langer laten worden. Zo ongeveer.
Wanglijn verscherpen - kopie.jpg

Danijel

Baard
Prima baardgroei voor een Balbo beard, gewoon alles even scherp zetten en je loopt er keurig bij. Ik denk niet dat er voor nu meer in zit op de bovenzijde van de wang.
IMG_0922.jpeg

Rateliff

Baard
Smaken kwestie, zo beroerd vind ik de haargroei op je wangen nog niet eens. Zelf zou ik de baard vanaf ongeveer je oorlel tot je bakkebaarden faden zodat er een duidelijk verschil komt tussen hoofdhaar en baard. De lijnen strak zetten zoals Texman zegt. Het zijn geen volle wangen, maar vind het te goed om het weg te scheren..

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

Banner image