3 weken baard

Yoeri

Baard
Ik ben echt niet aandachtsgeil, maar ik heb t gevoel dat ik opzettelijk genegeerd wordt. En ik weet dat ik mij nogal in jullie ogen mij extreem uit en raar over kom. Ik wil toegeven dat ik niet normaal ben en op zich ben ik daar trots op. Ik wil nog even zeggen dat ik de reactie van @Glenn totaal respectloos vind en ongepast. Hij zei dat ik niet helemaal spoor. Nou @Glenn jij spoort niet helemaal je kent mij niet dus ga niet lopen oordelen. Ik vind een excuses wel op zijn plaats. Toch vind ik het wel fijn om er toch wel een beetje erbij te horen. Ik ga mij zeker niet aanpassen en blijf mij gewoon lekker uiten zoals ik dat zelf fijn vind zonder natuurlijk leden te kwetsen, want daar hou ik absoluut niet van! @Glenn. Laat mij gewoon lekker in mijn waarde. Doe ik bij jullie ook. Oké
 

RCM

Baardaap
Hoi Yoeri. Wat goed weer iets van je te horen. Je baard ziet er weer top uit en je tattoo is gaaf. We respecteren een ieder zoals die is. Niemand is gelukkig perfect, anders was het wel heel saai op deze wereld. Blijf vooral jezelf, doe vooral waar jij je goed bij voelt en houd rekening met elkaar. Ik ben benieuwd naar je volgende tattoo en je progressie van je baardreis. Houd ons op de hoogte. :)>(Y)
 

dijkie

Zware baard
Hoi Yoeri. Wat goed weer iets van je te horen. Je baard ziet er weer top uit en je tattoo is gaaf. We respecteren een ieder zoals die is. Niemand is gelukkig perfect, anders was het wel heel saai op deze wereld. Blijf vooral jezelf, doe vooral waar jij je goed bij voelt en houd rekening met elkaar. Ik ben benieuwd naar je volgende tattoo en je progressie van je baardreis. Houd ons op de hoogte. :)>(Y)
Daar pas ik me bij aan!
Blijf jezelf kerel, en doe vóóral wat jij mooi en leuk vindt, dat maakt dit forum uniek.
Ga gewoon lekker door, ik blijf je volgen.
Succes.
 
  • Like
Reactions: RCM

Nachtwacht

Stoppelbaard
dat zal een mooie combinatie zijn, het edele hert en de krachtige beer, ook het everzwijn is een symbool van kracht, een baard is voor mij dan ook het symbool van een zijn met de natuur, maar dat is voor iedereen anders uiteraard.
 

Yoeri

Baard
Voor de mensen die mij niet negeren of mij niet zielig vinden omdat ik nog nooit een vriendin hebt gehad. Ik zit nu halverwege de 3e maand. Ik wil wel een foto uploaden maar dit lukt niet. Krijg melding dat het bestand te groot is zal wel aan mijn baard liggen ;)
 

RCM

Baardaap
Bestand iets kleiner proberen te maken en nog eens proberen. Ben wel benieuwd naar het 3 maanden resultaat (Y)
 

Yoeri

Baard
Ik vind het toch niet leuk om genegeerd te worden. Het is leuk om positieve berichten te krijgen. Ik wil wel "normaal " doen maar ik vind het oprecht niet leuk. Ik wil gewoon lekker mezelf kunnen zijn. Zonder dat, dat consequenties heeft. Accepteer mij gewoon!En ik wil ook niet de hele tijd in de verdediging hoeven te gaan.
 

RCM

Baardaap
Dag Yoeri. Ten eerste even een compliment betreft je baard, die ziet er weer top uit en staat je heel goed. Het is zeker niet leuk om genegeerd te worden, maar ik kan natuurlijk niet beoordelen als dat hier ook zo is. Ik krijg ook wel eens een dag later een reactie op mijn post. Ik vind het zeker dapper dat jij je eerlijkheid hier durft te schrijven. Ik ben benieuwd hoe je baard er over een maand weer uitziet. Ga zo door Yoeri :)>(Y)
 
  • Like
Reactions: Sam
Ha Youri, Je baard is gaaf man! Hard gegroeid!
Ik geloof niet dat hier mensen zijn die bewust jou of andere mensen negeren. Het zal waarschijnlijk te maken hebben met tijdstip/ andere bezigheden / werk enz. Ik heb zelf bijvoorbeeld ook niet altijd tijd/mogelijkheid om op baardforum te kijken. Als jij zelf maar blij bent met je baard!
:)>(Y)
Gr David
 
Banner image
Top