2e keer baardreis(je)...

Franky

Stoppelbaard
Dag baardmannen!

Eerder dit jaar ben ik al eens aan een baardreisje begonnen. Na 3 weken begon het zo te jeuken dat ik begon met trimmen, steeds korter, en 10 minuten later had ik 'm eraf getrimd...

Dus nu begin mei ben ik opnieuw begonnen. Trim wel min of meer bij, zodat ik er niet helemaal als zwerver bijloop. Heb eerder dit jaar al een hele zwik verzorging gekocht (trimmer, zeep, wax, olie kammetje, borsteltje), Dacht ga nu eens weer lekker baardinfo zoeken, en kwam op dit forum. Tof om zoveel mooie baarden te zien. Ik was eigenolijk niet zo tevreden met m'n baardgroei, maar nu ik hier ook voorbeelden zie van mannen die minder baardgroei hebben, ben ik toch wel weer content. Zal zo ff een plaatje in show je baard posten. Heb wel "last" van van die losse haardjes die op m'n wang groeien, en niet echt aansluiten bij m'n baard. Lastig scheren met een gilette mesje vind ik. Heb een shavette besteld, ben benieuwd hoeveel seconden het mij lukt om daarmee te scheren voordat het bloed eruit spuit ;-).
 

Franky

Stoppelbaard
Thanks mannen! Ja, heb nu wel voor mijzelf het besluite genomen dat ik de komende maand of maanden even "moet" accepteren dat m'n snor over m'n lip voor m'n mond gaat groeien, totdat ik het opzij gekamt krijgt. Lijkt mij cool om er een krul in te krijgen...
 

stitchierh

Stoppelbaard
Welkom!!

Denk dat iedereen het idee zwerver model wel herkend learn to accept!!!
Als je baard wat groter is dan is langs de barbier om een model te zetten


Verstuurd vanaf mijn ONEPLUS A5010 met Tapatalk
 

istawa

Zware baard
Waarom begint iedereen als eerste met trimmen barbiers .... Als men een baardreis start . Er zal toch echt eerst wat haar moeten zijn voor je een model kunt zetten. Dus welkom en succes met geduld hebben

it aint over until the fat lady sings
 

Franky

Stoppelbaard
@istawa, denk omdat de meesten er liever niet als zwerver bij willen lopen :)>, ik inclusief. Maar dat zal maar voor ff zijn hoop ik, haha!
 
Banner image
Top