27 jaar nog nooit geprobeerd baard te laten groeien.

Doomo

Stoppelbaard
Goedemiddag,

Ik heb nog nooit geprobeerd om een baard te laten groeien maar nu wil ik het toch graag proberen. Mijn vader heeft een hele volle baard. Ik heb na 1 week dit ( zoals op de foto ) ik vraag me af of hier nog wat van kan komen. Zelf ben ik vrij onzeker en hoop ik dat er nog iets van kan komen. IMG_3807.jpegIMG_3806.jpegIMG_3805.jpeg
 

Macx

Baardaap
Hoi Doomo, welkom op het gezellige forum. De baard is nu bezig om opgang te komen, om met zekerheid te zeggen wat het zal gaan worden, daar waag ik mij niet aan, over enkele weken is er iets meer te zeggen. Ik zie dat de snor het heel goed doet, net zoals op de kin, dus het front zal het waarschijnlijk wel heel goed gaan doen, de wangen zie ik nog grote plekken waar nog niet veel baardgroei aanwezig is, dat gaat misschien de komende tijd nog beginnen, het is nu gewoon afwachten en geduld hebben. Mocht het zo zijn dat de wangen niet bij trekken dan kun je nog altijd voor een Van Dijk gaan, maar nu gaan we eerst voor een volle en dat is nog niet helemaal duidelijk of dat zal gaan lukken op dit moment, Blijf ons goed op de hoogte houden en post over een paar weken weer wat foto's. Veel plezier en succes met je baardreis.
 

Texman

Koning Baard
Ha @Doomo,
Ik ben het met @Macx eens dat je na een week nog weinig kan zeggen over je baardgroei.
Wat ik wel zie is dat je snor en het front van je baard wel al op gang komt.
Je wangen daarentegen vertonen nog weinig baardgroei maar dat is ook het gebied waar het veel langzamer opgang komt. Het is dus gewoon een kwestie van geduld en afwachten wat het wordt.
IK zou wel doorzetten als ik jou was omdat het gewoon leuk is om te kijken wat het nu wordt.
Mocht het niets worden dan is er geen man overboord want dan moet je het over een jaar gewoon nog een keer proberen. In een jaar kant er heel veel veranderen in de ontwikkeling van baardgroei.
Hou ons in ieder geval op de hoogte.
Succes Texman :)>
 

Jobbo

Baard
Hoi,

Je bent best jong (nu voel ik me oud) en bij iedereen ontwikkeld een baard zich anders en in een ander tempo. Ik denk dat bij jou er over een jaar (of 2) een hoop veranderd. Ik ben 45 en zelfs bij mij komen er haren bij op plekken waar eerst niets zat. Geen paniek dus, je baard heeft een ander schema dan jou

Gr. Job
 
Banner image
Top