20 jaar baardgroei

onizuka

Stoppelbaard
Hey, ik ben 20 jaar ik kom uit Belgie, dit is ongeveer 4 - 4.5 weken groeien wat denken jullie ervan?
Mijn familie en vrieden vinden dat ik er een pak ouder uit zie met mijn baard vergeleken met een zeer korte baard of geen baard. Mijn baard is vooral begonnen groeien rond eind 2016- begin 2017, toen was het nog zeer licht en dun haar, maar eind 2017 begin 2018 begon mijn baard goed door te schieten.., Ik heb nog een vraagje gaat mijn baard nog voller en dikker worden? want ik ben nog maar 20 jaar en dat is relatief jong.


https://imgur.com/DCTsLel
 
Laatst bewerkt:

Laurent1965

Zware baard
Welkom op dit leuke forum!!
Wow, had ik niet toen ik 20 was, heeft zeker de potentie om snel uit te groeien tot een krachtige baard!
Ikzelf had op die leeftijd ook een baard, eerst wel wat dunner, zo tot mijn dertigste, ik wilde meetellen en het boeide mij totaal niet om er wat ouder uit te zien.
Nu ik over de 50 ben heb ik al enkele jaren weer een flinke baard, regelmatig tot 10 cm lang onder mijn kin.
Een baard voegt zeker ook vanaf deze leeftijd veel toe aan je persoonlijkheid, vind ik, je bent geen grijze muis meer.
Een baard heeft altijd een impact op iemands uiterlijk, jong of oud, moet je even doorheen.
Mensen zijn er over het algemeen snel aan gewend en kennen je straks niet anders.
Maar goede dat is mijn ervaring.
Ik zou zeggen, zeker doorgaan, alle potenties om uit te groeien tot een prachtige baard!!! Succes!:)>(Y)
 

Texman

Koning Baard
Ha @onizuka ,
Welkom op ons leuke forum leuk dat je mee gaat doen.
Je bent een geluksvogel dat je op jou leeftijd als zo'n mooie dichte baardgroei hebt.(Y)(Y)(Y)
Het is precies zo als @Weeble zegt je baardgroei zal zich zeker nog verder ontwikkelen.
Ik denk dat bij jou de ontwikkeling nog stevig doorgaat tot een jaar of 25 daarna gaat de ontwikkeling wat langzamer.
En wat @Laurent1965 zegt over effect van een baard op je persoonlijkheid, het is zeker waar en met een baard sta je sterker in het leven en het draag bij aan je levensgeluk. Verzorg je baard goed dan zal je daar je leven lang plezier van hebben.
Succes en hou ons op de hoogte want dat vinden we leuk,
Texman :)>
 

Hartenheer

Zware baard
Welkom op het forum

Zelf had op jou leeftijd ook een stevige baard.
Dus dat beloofd wat moois voor de toekomst.
Natuurlijk lijk je ouder met baard, omdat je er meer als man uitziet.

Je kan er ook niets aan doen dat je veel mannelijke hormonen bezit (Y)
 
Hoi

Goede baard kerel. Mooie lijn en vol.
Lekker laten groeien en eerlijk wat zal het uitmaken als anderen je er ouder uit vinden zien gewoon jouw smaak en laten

Succes kerel

Verstuurd vanaf mijn Nokia 7 plus met Tapatalk
 
Banner image
Top