1e poging

Christian

Baard
Ook mijn 1e poging. Dit is na 3 maanden. Knip af en toe alleen m'n snor wat bij of kan ik dit beter niet doen? Onder mijn lip wordt nog niet echt vol en de zijkanten ook nog niet. Kan dit wat worden?Bekijk bijlage 18557 Bekijk bijlage 18558 Bekijk bijlage 18559
Als ik zie waar ik mee begon en dst vergelijk met jouw baard heb jij over een paar maanden echt een topbaard.
Wel zou ik de hals wat opschonen.


Het beste kunt u de zijkanten van het gelaat glad scheren, en dan een volle snor en sik dragen. Volgens mij heeft u daar een juist model hoofd voor.
Heb je nog werkelijk een account aangemaakt om deze beste man de grond in te boren of heb je ook iets bij te dragen aan dit forum?
 

Amens

Baard
Alle goede adviezen zijn gegeven. Dit is al een goede baard, maar zal naarmate de tijd verstrijkt wellicht nog iets voller worden op de wangen.
De beste tip is inderdaad om de hals schoon te houden, daarmee lijkt het geheel een stuk verzorgder.
 

Henrydv

Baard
Als ik zie waar ik mee begon en dst vergelijk met jouw baard heb jij over een paar maanden echt een topbaard.
Wel zou ik de hals wat opschonen.



Heb je nog werkelijk een account aangemaakt om deze beste man de grond in te boren of heb je ook iets bij te dragen aan dit forum?
Dank je wel. Dit ga ik zeker doen!
 
Banner image
Top