1e poging baard - ~ week 7 à 8

wla

Stoppelbaard
Ergens rond 18 maar was mijn laatste scheerbeurt aangezien ik benieuwd was of ik wel een baard kon laten groeien. Ik had eerder al eens 2 weken laten groeien en gemerkt dat 1 van mijn wangen maar half begroeid is.

1.jpg is mijn rechterwang. Daar zie je grote kale plek.

2.jpg is mijn linkerwang. Daar is ergens een kleine kale plek. Voor de rest lichte begroeiing.

Over al de rest ben ik zeer tevreden. Iets mindere begroeiing op mijn kin, maar dat zullen we maak "stijl" noemen :)

Zijn er tips? Ik weet dat er producten zijn (minodixil, ), maar ik heb geen vertrouwen dat daar geen ongeweste bijwerkingen van gaan komen.

Ik heb ook van baardrollers ofzoiets gehoord, maar de effecten daarvan zijn maar tijdelijk.

1.jpg:
1.jpg

2.jpg:
2.jpg

3.jpg:
3.jpg

4.jpg:
4.jpg

Bij voorbaat dank,

wla
 

TijtheMan

Baard
Hi WLA,

Welkom bij de kenners (ben ik er zelf nog niet één van, aangezien ik ook slechts 7 weken onderweg ben).Maar als ik zo kijk naar de foto's gaat het al lekker de goede kant op. Maar ik denk qua tips dat er maar 1 echte is: Geduld, want geduld is een schone baard (nee, ik ben niet Belgisch, maar te lui om een betere woordspeling te bedenken).

Met voldoende geduld krijg je die kin en wangen ook wel vol lijkt me. Het ziet er al voller uit dan bij mij (#jaloers) op de wangen.

Succes.
 

Texman

Koning Baard
Ergens rond 18 maar was mijn laatste scheerbeurt aangezien ik benieuwd was of ik wel een baard kon laten groeien. Ik had eerder al eens 2 weken laten groeien en gemerkt dat 1 van mijn wangen maar half begroeid is.

1.jpg is mijn rechterwang. Daar zie je grote kale plek.

2.jpg is mijn linkerwang. Daar is ergens een kleine kale plek. Voor de rest lichte begroeiing.

Over al de rest ben ik zeer tevreden. Iets mindere begroeiing op mijn kin, maar dat zullen we maak "stijl" noemen :)

Zijn er tips? Ik weet dat er producten zijn (minodixil, ), maar ik heb geen vertrouwen dat daar geen ongeweste bijwerkingen van gaan komen.

Ik heb ook van baardrollers ofzoiets gehoord, maar de effecten daarvan zijn maar tijdelijk.

1.jpg:
Bekijk bijlage 15818

2.jpg:
Bekijk bijlage 15819

3.jpg:
Bekijk bijlage 15820

4.jpg:
Bekijk bijlage 15821

Bij voorbaat dank,

wla
Welkom op ons forum,
Helaas blijft de baardgroei op de wangen achter bij de rest van je baard die wel goed gaat(Y)(Y)(Y). Geef je zelf nog een tijd de kans om te kijken of het beter worden. Komt er geen verbetering kies dan i.o.m. de barbier een baardmodel uit dat goed aansluit bij jouw baardgroei.
Minodixil zou ik vanwege de mogelijke bijwerkingen niet aan beginnen. Daarnaast moet je het blijven gebruiken en echt goedkoop is het spul niet.
Bij baardrollers of dermarollers gaat ze er van uit dat je een bestaande haarwortel waar geen haar meer uitgroeit kan stimuleren tot groei van een nieuwe haar.
Maar als die haarwortel er niet is komt er ook geen nieuwe haar. Ze worden aanbevolen bij het tegengaan van haaruitval. Of het werk weet ik niet.
Succes Texman :)>
 

Christian

Baard
Welkom op ons forum,
Helaas blijft de baardgroei op de wangen achter bij de rest van je baard die wel goed gaat(Y)(Y)(Y). Geef je zelf nog een tijd de kans om te kijken of het beter worden. Komt er geen verbetering kies dan i.o.m. de barbier een baardmodel uit dat goed aansluit bij jouw baardgroei.
Minodixil zou ik vanwege de mogelijke bijwerkingen niet aan beginnen. Daarnaast moet je het blijven gebruiken en echt goedkoop is het spul niet.
Bij baardrollers of dermarollers gaat ze er van uit dat je een bestaande haarwortel waar geen haar meer uitgroeit kan stimuleren tot groei van een nieuwe haar.
Maar als die haarwortel er niet is komt er ook geen nieuwe haar. Ze worden aanbevolen bij het tegengaan van haaruitval. Of het werk weet ik niet.
Succes Texman :)>

Over minoxidil:
Ja het werkt.
Ik heb het in het verleden (nog voor dit forum) geprobeerd omdat de baardgroei tegen viel. Echter kreeg ik na 2 weken bijwerkingen. Hoofdpijn vergelijkbaar met migraine en duizeligheid bij opstaan.
Ik vond de voordelen niet opwegen tegen de nadelen van de bijwerkingen en ben er kort na de eerste resultaten mee gestopt. Ik raad het product dus af.
 

Peter1971

Baard
Bedankt voor de antwoorden. Ik ben van plan de 13 weken uit te doen en dan te zien wat er mogelijk is.
aangezien je een ""zwakkere groei"" hebt ,zou ik het 6 maanden geven,.. ik heb ook geen sterke genen, maar je merkt dat je met 4 maanden lengte krijgt en dan kan je de baard iets terug föhnen waardoor de wangen dichter begroeid lijken, drie maanden is echt te kort vind ik persoonlijk!...suc6
 
Banner image
Top