1e keer baard

Ryan

Stoppelbaard
Ik ben bijna 26 en probeer voor het eerst een.baard te groeien. Word het wat? Het begint erg onverzorgd te worden. Vanaf wanneer kan je beginnen met trimmen? Ben 12 dagen bezig.
 

Bijlagen

  • 20190818_205901.jpg
    3,8 MB · Weergaven: 97
  • 20190818_210805.jpg
    3,8 MB · Weergaven: 67

Laurent1965

Zware baard
Regel is, eerst laten uitgroeien, 12 dagen is erg kort.
Zorg voor een goeie baardolie, gebruik deze dagelijks tegen de jeuk, jeuk is heel normaal in dit stadium.
Geef het een aantal weken de kans en kijk dan pas wat bij je past, trim vooral niet te snel!!
Succes en veel plezier op dit leuke, maffe, leerzame forum!
Groet, Laurent.
 

istawa

Zware baard
Je kunt de haren die extreem uitsteken wat bij knippen met de schaar . Maar verder is het echt een kwestie van niet aankomen voor zeker 6maanden. Je komt straks in de periode dat je er uit ziet als een zwerver. Maar daar moet je echt ff doorheen. Lees de diverse baardreizen en je zult zien dat goed komt.
Beard on

Verstuurd vanaf mijn Nokia 8 Sirocco met Tapatalk
 

Texman

Koning Baard
Ha @Ryan ,
Welkom op ons leuke forum.
Je hebt een hele goeie baardgroei zeker als ik jouw 12 weken oude baardfoto's zie.(Y)(Y)(Y)
Een enkel uitstekend haartje mag je inkorten maar als je een wat langere volle baard wil laten staan dat moet je je baard vooral laten groeien.
Neem de ongemakken en alle evt. onaardige opmerkingen van anderen voor lief en ga er voor.
Je zal er geen spijt van krijgen want voor dat het weet ben ook jij een echte baardman.;)
Succes Texman:)>
 

Ardjan

Baardaap
Het begint erg onverzorgd te worden. Vanaf wanneer kan je beginnen met trimmen? Ben 12 dagen bezig.
Met onverzorgd bedoel ik dat er veel langere haren alle kanten op steken, Terwijl de rest achter blijft.
Welkom op het forum! (Y)
Van 'onverzorgd' is volgens mij geen sprake. En 'langere haren' zal ook wel meevallen, want je bent pas 12 dagen onderweg! ;)
Voorlopig rustig laten groeien en de bovenstaande adviezen van de baardbroeders opvolgen!
Ik voorspel een mooie baard! :)>(Y)
Succes kerel!
 
Banner image
Top