1e baard

Opzich is dat ook een bezwaar van mevr. Dusselbaard, dat de baard wat woest is. Nu weet ik eigenlijk niet goed hoe ik hem zo kan cultiveren zodat het er iets verzorgder uitziet zonder dat ik er vaak of veel iets vanaf moet halen. Misschien toch maar eens bij een barbier kijken.

Sent from my Galaxy S8+ using Tapatalk
 

ProfessorMelchior

Administrator
Staff
Oerbaard
Wat een verschil met het jongetjes-hoofd van de start!
Geweldig resultaat en de patches zijn mooi dichtgegroeid.
Mevr. Dusselbaard heeft enigszins gelijk, maar misschien kun je inderdaad eens bij een barbier binnenwandelen.
Ga zo door, want het wordt steeds leuker!
:)>(Y)
 
Ojee, na 4 weken af en aan griep en continu een zware verkoudheid ging mijn baard me steeds meer tegen staan. Uiteindelijk heb ik hem afgeschoren... en eigenlijk heb ik al meteen spijt want ik kan niet wennen aan mijn spiegelbeeld, al had ik wel even lol bij het afscheren.

Je ziet wel eens zo'n filmpje van de reactie van een kindje als ze papa ineens zien zonder baard. Mijn dochter van 15 maanden keek ook erg geschrokken toen ze me zag zonder baard.

Nu laat ik hem weer staan al denk ik dat ik hem nu wat korter ga houden.
e7d4fe63a6dfc2cd5edcb61874365bef.jpg


Sent from my Galaxy S8+ using Tapatalk
 

Hans

Zware baard
Oerbaard
Stiekem fantaseer ik ook weleens dat ik mijn baard en snor eraf heb geschoren en dat ik dan met mijn blotebillengezicht op de bank zit.
Dan heb ik de grootste lol inwendig om de reactie van mijn vrouw te zien in gedachten.
Gelukkig blijft het bij fantaseren want ik zou verschrikkelijk veel spijt hebben en mijn vrouw zou het beslist ook niet leuk vinden.
Lekker weer laten groeien, succes ermee :)>
 
Stiekem fantaseer ik ook weleens dat ik mijn baard en snor eraf heb geschoren en dat ik dan met mijn blotebillengezicht op de bank zit.
Dan heb ik de grootste lol inwendig om de reactie van mijn vrouw te zien in gedachten.
Gelukkig blijft het bij fantaseren want ik zou verschrikkelijk veel spijt hebben en mijn vrouw zou het beslist ook niet leuk vinden.
Lekker weer laten groeien, succes ermee :)>
Volgens mij is het al een behoorlijke poos geleden dat jij een blotebillengezicht had dus ik denk dat de schok te groot is voor iedereen als je hem ineens af scheert..

Sent from my Galaxy S8+ using Tapatalk
 
Haha ik doe het zelfde, heb inmiddels 3 dames in huis. Dan moet het testosteron gehalte toch in balans worden gebracht. Een baard helpt zeker :)
Mooie progressie is er aanwezig. Wat is je doel?
Ik denk dat ik 2 tot 3 cm ga laten staan. Maar misschien laat ik hem ook wel weer langer groeien. Voordat ik op 2cm zit ben ik ook wel weer 2 maandjes verder ben ik bang. Mevrouw dusselbaard is trouwens wel blij dat de baard er af is... dat is even de complicerende factor nu.

Sent from my Galaxy S8+ using Tapatalk
 
Banner image
Top