1e baard in 44 jaar

Giant

Zware baard
Het gaat best goed! Het is gewoon een kwestie van flink geduld hebben. Dus nog even een paar maanden doorzetten! Succes!
 

tijn

Zware baard
Hey hoi welkom hier. Ook ik denk wel dat het goed gaat komen hoor met je baard. Gelukig heb je jezelf de tijd gegeven tot juni. Mischien gaat het niet snel genoeg( zeker niet snel naar jou zin), maar als je de eerste en de laatste fotos ziet zie je toch echt vooruitgang. Geduld geduld geduld hahahaha. Sucses
 

Tinus1976

Stoppelbaard
Ha @Tinus1976 ,
Nee, ik vind het resultaat helemaal niet tegenvallen :).
Die drie maanden die wij altijd adviseren heb je echt nodig.
Wat ik je wel kan adviseren is contouren van je baard wat bij te werken volgens de rode lijnen dit ik aangegeven heb op je foto.
Je baard komt zo beter tot zijn recht en je houd het ook langer vol omdat het er minder onverzorgd uitziet ;)
Succes Texman :)>

Bekijk bijlage 18412
Ik heb het advies te harte genomen en uitgevoerd!
[DOUBLEPOST=1612375272][/DOUBLEPOST]
Tegen eind juni doe je hem nooit meer af :p Tenzij je een foutje maakt natuurlijk.... :)
Ik ga (voor mezelf) duimen
[DOUBLEPOST=1612375321][/DOUBLEPOST]
Alles wat scherp is dus weggooien of achter slot en grendel bewaren. Succes en dat komt echt wel goed, maar nogmaals: oefen je geduld en begin hierboven met lezen
Dank je wel! Dat wordt 100% een dwangbuis.
[DOUBLEPOST=1612375366][/DOUBLEPOST]
Het gaat best goed! Het is gewoon een kwestie van flink geduld hebben. Dus nog even een paar maanden doorzetten! Succes!
Laat dat nou net niet mijn sterkste kant zijn!
[DOUBLEPOST=1612375442][/DOUBLEPOST]
Hey hoi welkom hier. Ook ik denk wel dat het goed gaat komen hoor met je baard. Gelukig heb je jezelf de tijd gegeven tot juni. Mischien gaat het niet snel genoeg( zeker niet snel naar jou zin), maar als je de eerste en de laatste fotos ziet zie je toch echt vooruitgang. Geduld geduld geduld hahahaha. Sucses
Dat is precies het probleem! Ik zie dus niet echt verschil, mbt wangen en bakkebaarden (blijft zielig plukje)
 

Tinus1976

Stoppelbaard
Lieve experts, hier een tussenstand na 10 weken van een hele ongeduldige 44-jarige jongeman.

Ik heb al meerdere keren de boel een beetje bijgewerkt, maar ben van de bakkebaarden en wangen afgebleven. Maar het blijft een treurige aangelegenheid (mijn mening). Gaat dit ooit goedkomen? (Wees aub eerlijk, ik kan wel tegen een stootje!)
 

Bijlagen

  • F617F441-A63A-4179-B706-099C4BBF6B91.jpeg
    F617F441-A63A-4179-B706-099C4BBF6B91.jpeg
    368,4 KB · Weergaven: 83
  • 7C107869-AC0A-4E99-89E0-23D57FC5E18A.jpeg
    7C107869-AC0A-4E99-89E0-23D57FC5E18A.jpeg
    876,7 KB · Weergaven: 81

Texman

Koning Baard
Lieve experts, hier een tussenstand na 10 weken van een hele ongeduldige 44-jarige jongeman.

Ik heb al meerdere keren de boel een beetje bijgewerkt, maar ben van de bakkebaarden en wangen afgebleven. Maar het blijft een treurige aangelegenheid (mijn mening). Gaat dit ooit goedkomen? (Wees aub eerlijk, ik kan wel tegen een stootje!)
Gezien je leeftijd denk ik dat niet dat het goed komt of je moet heel erg veel geduld hebben en dan praat ik niet over 3 maanden maar eerder een jaar en dan kan ik nog niet garanderen dat je wangen mooi vol groeien. Maar ik zie dat het front van je baard en je snor wel mooi groeien (Y)(Y)(Y) dus als je wangen niets worden dan zou ik gaan voor een goatee of een Van Dijke dat staat ook heel goed.
Succes Texman :)>
 

Tinus1976

Stoppelbaard
Gezien je leeftijd denk ik dat niet dat het goed komt of je moet heel erg veel geduld hebben en dan praat ik niet over 3 maanden maar eerder een jaar en dan kan ik nog niet garanderen dat je wangen mooi vol groeien. Maar ik zie dat het front van je baard en je snor wel mooi groeien (Y)(Y)(Y) dus als je wangen niets worden dan zou ik gaan voor een goatee of een Van Dijke dat staat ook heel goed.
Succes Texman :)>
Kijk das ook mijn mening. Ik heb beloofd het tot eind juni-21 de tijd te geven, maar ik vermoed dat het niet het resultaat is/wordt wat ik wens en dan ga ik mijn andere opties bekijken. Thanks, @Texman
 

Bart1986

Baard
Lieve experts, hier een tussenstand na 10 weken van een hele ongeduldige 44-jarige jongeman.

Ik heb al meerdere keren de boel een beetje bijgewerkt, maar ben van de bakkebaarden en wangen afgebleven. Maar het blijft een treurige aangelegenheid (mijn mening). Gaat dit ooit goedkomen? (Wees aub eerlijk, ik kan wel tegen een stootje!)
Ik denk dat iedereen ongeduldig is in zn eerste maanden :p De tweede baard komt er gemakkelijker, tenzij je de eerste keer kan doorzetten :)
 
Lieve experts, hier een tussenstand na 10 weken van een hele ongeduldige 44-jarige jongeman.

Ik heb al meerdere keren de boel een beetje bijgewerkt, maar ben van de bakkebaarden en wangen afgebleven. Maar het blijft een treurige aangelegenheid (mijn mening). Gaat dit ooit goedkomen? (Wees aub eerlijk, ik kan wel tegen een stootje!)

Ongeduld hoort erbij ;-) Je snor en kin is je sterke punt, de wangen zijn duidelijk je zwakke punt. Of dit nog 'goedkomt'? Je zit al bijna op 3 maanden, dan moet je toch wel kunnen zien of het wat wordt of niet. Ik zou de rest van je baard netjes bijwerken en de wangen nog een poging geven.
 

Macx

Baardaap
Beste Tinus, we zijn zeer benieuwd hoe het is gelopen met je baard, zou je a.u.b. ons willen vertellen hoe het op dit moment is gesteld met de baard en met jou?
 
Banner image
Top