19 jaar, tijd voor een baard?

Laten staan en wachten?

  • Ja, laten staan

    Votes: 10 83,3%
  • Nee, nog even geduld

    Votes: 2 16,7%

  • Total voters
    12

RBBP

Baard
Ala je deze vraag nooit meer wilt stellen is laten groeien de enige optie :D


De meeste hebben op jonge leeftijd nog niet echt stugge gezichtsbeharing, dat komt met de jaren.

Laat gewoon groeie, bevalt het je niet scheer je het af en wacht je nog een paar jaar.
Bevalt het je wel en vind je het mooi, ben je de eerste man in je vriendengroep :p
 

Ardjan

Baardaap
Even je foto's bekeken;
Een goed begin! Maar of de baard (gezien jouw leeftijd) een "volle baard" zal worden is even de vraag! Je bent nog jong; met de jaren zal de baard zich steeds verder nog ontwikkelen.
Geef het een kans; minimaal 3 maanden laten groeien! Na 3 maand kijken hoe of wat!
En stel; dat een "volle baard" er voorlopig nog niet inzit, dan zijn er tal van andere baardmogelijkheden!
Kansen genoeg; Blijf groeien; en houd de moed erin! :D
Succes kerel! :)>(Y)
 

Peter1960

Baard
Hey, doe vooral je zin, laat je niks wijsmaken. Maar je staat al verder als ik op die leeftijd, bij mij is de baardgroei laat begonnen, pas op mijn 20e. Op mijn 19e stond er amper dons op. Dit komt goed, als je volhoudt. En zoals andere baardbroeders het al gezegd hebben: met het ouder worden, wordt je baard sterker en voller.
 
B

BrotherBeard75

Guest
Je maakt "de" beginners fout hier: "Ik kan het niet laten, ik heb hem wat bij gewerkt!"

Neem de raad hier ter harte.
In dit stadium mag je echt niet bijwerken.
Er valt zelfs niets bij te werken, want er staat nog niet eens genoeg op om er iets mee te doen .

Neen echt, blijf er volledig af en geef het zijn tijd.
Pas na verscheidene weken/ maanden kan je zien waar je naar toe wil en wat de mogelijkheden zijn.

Ondertussen..relax en enjoy!
 
Bekijk bijlage 19902 Bekijk bijlage 19903 Bekijk bijlage 19904
Bedankt voor alle reacties. Even een update, op deze foto's 2 weken niet geschoren of aan gezeten. Op mijn wangen en kin zitten vooral kleine lichtblonde haartjes, die zijn niet te zien op de foto. Inmiddels toch alles wat bijgewerkt, ik weet dat ik het eigenlijk niet moet doen, maar ik kan het niet laten haha.

Je hebt hier al een mooie progressie geboekt!

Zonde dat je het toch niet kon laten om het bij te werken, maar snap het ook wel. Eerste keer je baard uitgroeien zal heel onwennig zijn voor jezelf en je omgeving. Maar je weet wat je te doen staat ;)
 
Banner image
Top