(18 jaar) gaat dit binnenkort wat worden?!

Baardsterdam

Volle Baard
Ik ben net 18 en wacht voor mijn gevoel al eeuwen tot het eindelijk ECHT wat word.... hoelang denken jullie nog voordat het echte dikke haren worden?
Minstens 25 jaar...
Wat helpt: veel scheren en regelmatig masturberen. Voor de rest:
Geduld is een schone zaak.

Texman

Koning Baard
Ha @sgk,
Dat je graag een mooie volle baard wil dat begrijp ik maar helaas ben je daar nu nog te jong voor.
Maar er is ook goed nieuws want op je foto zie ik dat je baard zich overal begint te ontwikkelen.
Dit gaat echter heel langzaam dus je moet nog even geduld hebben.
Hou er maar rekening mee dat je nog een paar jaar moet wachten tot dat je een goede baardgroei hebt. Maak je er niet druk over en geniet van je jeugd want die is zo voorbij.
Texman :)>

Goeienmiddag jongeman,

Uit je foto's kan je duidelijk zien dat je een lichte baardgroei heb. Het kan je idd een gevoel geven dat het eeuwen duurt, snap hoe het voelt.

Als je het lang laat groeien, kan dat mischien niet verzorgd uitzien. Spreek uit ervaring, klasgenoten/ouders mischien een vriendin zullen je vaak aanspreken. Als je jouw haargroei wilt veranderen naar een zware baardgroei. Koop een trimmer, trim jezelf om de 3 dagen op 4mm per keer. Je gaat zeker binnen een half jaar vooruitgang zien en je zult eerder complimenten krijgen dan haat. Als je een half jaar verder bent, zal die snoor kweken easy voor je zijn.

Giant

Zware baard
Je snor begint goed. Dus geduld hebben.
Toen ik jou leeftijd had was mijn snor ook nog niet wat die nu is.

Goeiemiddag jonge man! Je hebt het toch niet opgegeven he? Wat heb je nu gedaan? Je wilt toch niet zeggen dat je de moed hebt opgegeven of wel soms?

sgk

Stoppelbaard
Hoi, allemaal sorry voor de late update!

Het is nog niet heel veel meer geworden. Ik scheer het nu elke week weer helemaal af.

Dit is het nu na 3 dagen geleden scheren....

20240619_202140.jpg20240619_202148.jpg

Texman

Koning Baard
Zou ik het weer iets langer laten groeien of blijven scheren?
Als je blijft scheren kom je er nooit achter of je al voldoende baardgroei hebt ontwikkeld om er iets mee te doen. Op een eerdere foto zag ik dat je snor het al aardig doet dus die zou je kunne laten staan.
Geef je zelf eens een maand en kijk dan of het de moeite waard is om verder te gaan.
Zo niet scheer dan alles af en wacht een jaar om het dan opnieuw te proberen.:)>

Baardsterdam

Volle Baard
Waarom geeft iedereen dit jochie valse hoop? Die paar stoppeltjes zijn en worden de komende jaren geen baard. Dat weten jullie, maar alles moet hier met de mantel der liefde bedekt worden. Hou toch op.
Laat dat ventje zich eerst een paar jaar scheren, dan kunnen de haartjes aan sterkte en structuur winnen en misschien, misschien wordt het dan wat.
Voorlopig is het niks en wordt het ook niks.

Goedemorgen jongeman,

goed dat je om de 3 dagen doet scheren, alleen jammer dat je alles doet weg scheren. Als je het sneller wilt laten groeien. Kan je een opzetstuk gebruiken, zodat je haarzakjes sneller gaan ontwikkelen.

Korte uitleg:
Als je alles weg scheert, zullen je baardhaartjes in die 3 dagen weer hard moeten werken, om die bestaande haarzakjes terug te laten groeien. Als je dat met een opzetstuk doet, dan blijven de bekende haarzakjes op je huid, waardoor de nieuwe baardgroei zich meer gaat focussen op nieuwe baardzakjes voor de komende 3 dagen begrijp je? Denk bijvoorbeeld aan nieuwe haardzakjes bij de wangen. Dit is het priciepe van de 3 daagse stoppelbaard methode.

Tip als je een opzetstuk gaat aanschaffen kijk dan voor een van 0.5 mm, zodat het netjes en verzorgd uitziet.

Let op! De haarzakjes bij de baard heeft tijd nodig, omdat het zich moet ontwikkelen.
Als je dit een jaar volhoud, ga je een groot verschil zien!

Banner image