18 jaar baard laten groeien.

Bpaptu

Stoppelbaard
Ik ben Boyd, ik ben 18 jaar binnen een maandje 19, en ben momenteel mijn 'baard' aan het groeien op dit moment ben ik 5 weken in since clean shave.

https://imgur.com/3otS1fE

Ik zou graag mijn baard laten groeien tot een 3-4 cm lang vooral aan de voorkant en de zijkanten kort houden hoelang zou het ongv duren tot ik op deze lengte kom of is het nog te vroeg gegrepen?

3otS1fE
 

GlennBG

Volle Baard
Hoi, welkom! (Y)
Ziet er hoopvol uit voor je.
Met een maand of 3 heb je dat doel wel bereikt, gok ik.
Moet je d’r wel afblijven en lekker laten groeien. :)> Succes!
 

RCM

Baardaap
Welkom Boyd. Ben het helemaal eens met GlennBG. Volg zijn advies en dan komt het wel goed! Succes ermee!! :)>(Y)
 

Bpaptu

Stoppelbaard
Thanks Glenn en RCM, Ik zal het advies opvolgen. Zou ik ook baardolie halen of is dat niet nodig?
 

Cowboy

Baardaap
Oerbaard
Welkom ;)

Wat je kan bereiken op een bepaalde tijd is helaas moeilijk te voorspellen. De genen bepalen voor een groot deel de groei, zowel waar het groeit, als hoe snel het groeit.

Van je eerste foto te zien is het, zeker voor jouw leeftijd, erg hoopgevend ;)

Over een paar maanden (3 à 4 schat ik maar het blijft gissen) zou je je einddoel kunnen bereiken. Al is het best mogelijk dat je tijdens je baardreis toch nog kiest voor een ander model dat je ergens gezien hebt, wie weet...........

Goede verzorging is uiteraard aangewezen en baardolie is daar een onderdeel van. Als je een beetje rondkijkt hier op het forum zal je bij de verzorgingsinfo zeker interessante informatie vinden waaruit je kan kiezen wat voor jou het beste past, zowel qua gebruik als qua budget :)
 

TMG1961

Baardaap
Welkom op het forum. Ik sluit me bij mijn voorgangers aan voor wat betreft haalbaar zijn van je einddoel.
 

Bpaptu

Stoppelbaard
Dank jullie allemaal voor de positieve feedback, Tijd zal het belonen.
Ik zal deze week eens kijken voor baardolie, want ben momenteel redelijk druk met werken :p
 

DNA76

Baard
Welkom op het forum. Eens je die 3 a 4cm gehaald hebt ga je vast en zeker voor de yeard :)>. Veel succes alvast en laat het eindresultaat ook eens zien.
 
Banner image
Top