17 jaar en baardgroei

Jwg

Baard
Het is altijd de moeite om door te gaan! Ik ben persoonlijk om, en vind een baard mannelijker dan een glad geschoren look.
Voor mensen me verstand ervan zou ik even wachten op texman en of professor melchior.

Veel plezier anyway met je baardreis!
 
Ik ben 17 jaar oud en probeer een baard te laten staan, ik ben nu 4.5 week bezig maar het schiet niet echt op. Heb nog veel kale plekken. Is het de moeite waard om door te gaan?

Op die leeftijd zijn er maar weinig mannen met een volle baard. Tof dat je al 4.5 week niet geschoren hebt, maar dit zal eerder een kwestie van jaren zijn. Wetende dat genen het belangrijkst zijn voor een volle baard, kan je het wel stimuleren door:

- Gezond dieet
- Testosteron verhogen
- Krachttraining
- Goede nachtrust
etc.

Geduld is een schone zaak ;-) Succes!
 

Texman

Koning Baard
Ha @Clg412 ,
Welkom op ons leuke forum.
Ik ben het helemaal eens met @VolleBaardpuntNL je bent nog erg jong de meeste mannen hebben dan nog geen of geen volledige baardgroei.
Voor je leeftijd doe je echter niet slecht dus dat belooft wel wat voor de toekomst (Y)(Y)(Y).
Wat mij betreft kijk je het nog een tijdje aan want het is wel heel leuk als je op jou leeftijd al iets hebt van baardgroei.
Hou ons maar op de hoogte, Succes Texman :)>
 

Jeb

Baard
Er zijn inderdaad nog een hoop haren die nog door moeten komen.
De 1 heeft geluk dat de eerste haren op de juiste plaats groeien en de ander weer niet maar heeft aan het eind van de rit een beter bedeelde baard, dus hoe je het ook wendt of keert. Het gaat erom wat je er zelf van vind (uiteindelijk wordt het alleen maar voller en voller);):)> dus laten groeien heeft altijd zin, zo weet je tenminste wel hoe je progressie verloopt op den duur
 
Banner image
Top