Het grote frustratie topic

zenn

Zware baard
@Giant Vreemd hoe het er soms aan toe gaat bij bedrijven...

Bij mij op m'n werk laten we of foto's maken door de klant van wat ie mist. En regelen we of zelf het onderdeel of we laten het door de fabrikant oplossen (ivm eigen beheer garantie). Maar 9/10 keer sturen we gewoon het complete product nogmaals op en laten we het incomplete product terugkomen. Altijd eerst oplossen voor de klant.
 

TMG1961

Baardaap
Op 25 mei is de airco geplaatst. Heb hem vanochtend voordat ik met Pixie ging wandelen aangezet en temperatuur op 20 graden gezet. Toen ik thuis kwam stond de buiten unit uit en de binnen unit was gewoon aan het blazen, alleen kwam er geen koude lucht maar lauwe lucht uit. Koelde helemaal niet meer. Alle standen geprobeerd maar enigste wat airco doet is de lucht in de kamer ongekoeld weer uitblazen. Hij is dus stuk. Heb bedrijf mail gestuurd en monteur zou contact met me opnemen. Voordeel is dat bedrijf 2 straten verderop ligt en ze van his uit werken. Geen idee wanneer maar kan niet zeggen dat ik vrolijk ben met een airco die het na 2,5 week al niet meer doet.
 

TMG1961

Baardaap
Nu nog minder vrolijk. Contact gehad om te vragen wanneer monteur dacht contact op te nemen om airco die 2,5 oud is te repareren krijg je als antwoord: Ergens deze week. Heb nu al spijt als haren in mijn baard dat ik via hun deze heb laten plaatsen.
 

TMG1961

Baardaap
De monteur is vanavond om 21.30 hier geweest. Heeft alles nagekeken en airco werkt zoals het hoort. Nog extra text en uitleg gehad over hoe te gebruiken.
Voel me een beetje een idioot en ook beetje schuldig dat ik hem voor niets heb laten komen.
 

Giant

Zware baard
De monteur is vanavond om 21.30 hier geweest. Heeft alles nagekeken en airco werkt zoals het hoort. Nog extra text en uitleg gehad over hoe te gebruiken.
Voel me een beetje een idioot en ook beetje schuldig dat ik hem voor niets heb laten komen.
Hij werkt weer, dat is het belangrijkst.
Sommige apparaten zijn ingewikkeld te bedienen waardoor eigenlijk een uitgebreide uitleg nodig is als het wordt geplaatst.
 

TMG1961

Baardaap
Hij werkt weer, dat is het belangrijkst.
Sommige apparaten zijn ingewikkeld te bedienen waardoor eigenlijk een uitgebreide uitleg nodig is als het wordt geplaatst.

Toch nog een goede service fijn dat alles weer werkt (Y)(Y)(Y).

De bediening was niet het probleem. Daar had ik niets verkeerd mee gedaan. Voor mij voelt de temperatuur van de uitgeblazen lucht niet koud aan, ondanks feit dat de gemeten temperatuur 10 graden was voelde deze voor mij op 10 cm afstand van blaasmond aan als licht lauwe lucht.

De service op zich was wel goed, had alleen verwacht eerder een telefoontje te krijgen ipv aan eind van de werkdag. Maar uiteindelijk toch nog gisteravond langsgekomen en ook alleen maar omdat de monteur bij mij in de wijk woont. Anders had ik nog kunnen wachten tot vandaag of morgen.
 

Hartenheer

Zware baard
Nu nog minder vrolijk. Contact gehad om te vragen wanneer monteur dacht contact op te nemen om airco die 2,5 oud is te repareren krijg je als antwoord: Ergens deze week. Heb nu al spijt als haren in mijn baard dat ik via hun deze heb laten plaatsen.

Tjonge, niet overal een probleem van maken hoor.
Mijn WTW werkt niet meer.
Na bellen kwamen ze 4 weken later eens kijken.
Display is stuk, wacht nu al 6 weken en nog niets gehoord.

Volgende week eerst een paar dagen naar België { op speciaal bier jacht :D. En daarna naar een special muziekwinkel} en zal dan eens bellen.

Je druk maken, is heel slecht voor je gestel.
 

TMG1961

Baardaap
Tjonge, niet overal een probleem van maken hoor.
Mijn WTW werkt niet meer.
Na bellen kwamen ze 4 weken later eens kijken.
Display is stuk, wacht nu al 6 weken en nog niets gehoord.

Volgende week eerst een paar dagen naar België { op speciaal bier jacht :D. En daarna naar een special muziekwinkel} en zal dan eens bellen.

Je druk maken, is heel slecht voor je gestel.

Dan hadden ze aan mij de verkeerde want ik hing iedere dag aan de telefoon en stuurde ook iedere dag een mail met de vraag wanneer ze denken het te komen repareren.
Ik ga echt geen 10 weken in totaal wachten totdat iets gerepareerd wordt.
 

zenn

Zware baard
Maar je begrijpt toch wel dat alles ingeplant moet worden of dat onderdelen besteld moeten worden... Onderdelen waar computerchips inzitten is een drastich grondstoffen tekort, waardoor sommige producten niet eens geproduceerd worden.
 

TMG1961

Baardaap
Maar je begrijpt toch wel dat alles ingeplant moet worden of dat onderdelen besteld moeten worden... Onderdelen waar computerchips inzitten is een drastich grondstoffen tekort, waardoor sommige producten niet eens geproduceerd worden.

Dat begrijp ik zeker. Maar groot probleem is tegenwoordig dat bij veel bedrijven er geen enkele communicatie naar de klant toe is. De klant is al lang niet meer koning bij heel veel bedrijven en alleen nog maar goed om de beurs te trekken en verder gewoon mond dicht houden en netjes wachten tot het bedrijf zich eens meld.
 

zenn

Zware baard
Alle die mensen die zeggen "lekker weer he"... Nee. :mad:

agNqjp6_700b_v2.jpg


Maar de langste dag van het jaar is geweest, dus dat betekent... Winter is coming! :cool:
 
Banner image
Top