(zak-)messen

Kale666man

Baardaap
Nou hopen maar dat het nu wel goed gaat dan en ja inderdaad dan heb je er twee.
Ik lees hier wel wanneer je ze binnen hebt.
En alvast veel plezier ermee
 

Kale666man

Baardaap
Nou en als ik een grapje maak over niet kunnen slapen ervan werd je ook geraakt erdoor, maar ja je hebt jezelf al een nieuwe naam gegeven,af en toe.
Gr richard en een oen ben je niet
 

Freerider

Baard
Nu ik het heb laten bezinken Melchior moet ik ook wel om mezelf lachen.
Wat ben ik toch bij vlagen een onvolwassen oen:)
Je hebt gelukkig het recht om iets wat online gekocht is weer te retourneren, ben je echter wel de verzendkosten kwijt (meestal).

deze tekst is mede mogelijk gemaakt door de crappy vertaling van de auto-correctie van mijn telefoon
 

Kale666man

Baardaap
Ja freerider dat wel maar ja,nu heeft hij er twee en is nog blijer ook.
Allemaal door de sint die tussenbeide is gesprongen en op tijd zwollenaar dubbel beloond
 

Nib85

Volle Baard
Zijn mooie mesjes, ga je vast plezier van hebben al is het alleen al voor “de heb”.

Zelf vind ik ze te duur voor een mesje die ik ook regelmatig in de tuin ge-/misbruik.
Misschien wel een mooi mesjes voor het “binnenwerk”. En het zit vast lekkerder in mijn broekzak dan de Opinel (geen clip en vrij dik/rond).

Iemand ervaring met deze mesjes? Qua prijs ook niet erg als er eens eentje wat aangetast wordt door zand.
https://www.knivesandtools.nl/nl/pt/-eden-quality-zakmes-model-106.htm#tabbutton3
 

Zwollenaar

Zware baard
Vanmiddag heb ik beide messen binnen gekregen en het zijn - ieder op hun eigen wijze - prachtige
messen. Een goede aankoop
@Melchior, de ruike p 801 is inderdaad een gebruiksmes en
de ruike p 108 gaat zoals je al aangaf sterk in de richting
van een tactical mes.

Ik moet nog even nadenken welke ik wanneer ga gebruiken.
 
Fijn mesje, dat ik vaak in een overall meedraag, maar zoals @Zwollenaar aangeeft een beetje klein.
Daarom heb ik naast dit Eden mesje bijna altijd mijn ColdSteel Voyager bij me.
Maar gezien de prijs van beide messen is in de meeste gevallen de Eden eerste keus.


Verstuurd met behulp van een mobiele woordverkreukelaar.
163fc764154b56eebfd177c2d662738f.jpg
 
Banner image
Top