Yeard

Daan

Baard
Goedemorgen heren,

Ongeveer 7 maanden geleden heb ik mijn baard laten groeien. Maar het voelde voor mij niet helemaal goed dat ik hem niet de volle 7 maanden heb door laten groeien. ik heb hem namelijk 2x getrimd. 19-01-18 heb ik na bijna 7 maanden mijn baard er toch af geschoren om een volledige yeard te kunnen groeien.

Ik zal jullie elke 19e van de maand tot 19 januari mijn resultaten laten zien.
 

Bijlagen

  • Baardgroei dag 1.png
    Baardgroei dag 1.png
    2,9 MB · Weergaven: 175

Texman

Koning Baard
Ha Daan, welkom op het forum:)
Goed plan om foto's te laten zien van je baardreis (goed voor de motivatie).
Op het forum vindt heel veel informatie over baarden en ervaringen van mensen die je voorgingen.
Mocht je vragen hebben stel ze gerust hier.;)
Succes Texman:)>
 

Daan

Baard
Goedemiddag heren,

Ik ben nu een maand verder met het laten groeien van mijn baard. Tot nu toe gaat het wel goed. Het gaat wel erg langzaam:( maar ik heb geduld.

Even iets anders:
Ik ben van plan om de koks opleiding te doen maar ik ben dan bang dat mijn baard eraf moet omdat er anders haren in het eten kunnen komen. Ik weet niet of dit helemaal waar is. Ik kan er niet zo veel over vinden op het internet. Weten jullie misschien of het echt zo is dat je je baard eraf moet halen als je de koks opleiding wil doen?
 

Bijlagen

  • Dag 32 yeard.png
    Dag 32 yeard.png
    2,9 MB · Weergaven: 133
  • Dag 32 yeard 2.png
    Dag 32 yeard 2.png
    3,4 MB · Weergaven: 138
  • Dag 32 yeard 3.png
    Dag 32 yeard 3.png
    3,5 MB · Weergaven: 138

RCM

Baardaap
Prima baard al Daan! Tja, ik ken de regels van betreffende opleiding niet. Anders laat je maar een foto van sterrenkok Quique Dacosta zien, wellicht heeft die dat weten te bereiken vanwege zijn baard ;)
 

Kale666man

Baardaap
Goeie vraag.
Er zijn zelfs mensen die al geweigerd worden bij een koeriersbedrijf.
Laatst 1 weet even de naam niet meer had heel de baard eraf gehaald voor een nieuwe baan en werd kort daarna alsnog ontslagen.
Doe wat de bovenbaardmannen adviseren dan kom je een heel eind
Succes(Y)
 
Banner image
Top