Yannick's baard in opleiding

Ronald

Volle Baard
Oerbaard
Aaai, dat zijn akelige dingen. Maar je hebt het goed hersteld hoor! Ziet er nog keurig uit, het is absolut geen baard om je voor te schamen!
 

Yannick

Baard
Haha dank voor alle leuke reacties. :)>

Ach ik zit altijd wel simpel in m'n vel.
Als je er niks aan kan doen moet je je er vooral niet druk over maken.
Maar als je er wel wat aan kan doen moet je dat doen en weer niet druk maken.
Och mensen dat leeft toch zoooo heerlijk haha
En ja ook ik zeg wel eens woordjes die t daglicht niet kunnen verdragen maargoed dan is t na n kwartiertje ook weer over :D

En t enige wat ik na dat scheerongelukje kon doen was 1 x kat met n u roepen en m'n best doen het weer te herstellen.
 

Yannick

Baard
Je bent een gezegend mens @Yannick :D
Meer een mindset dan zegening denk ik hoor.
Volgende keer dat je ergens chagrijnig van word stel jezelf dan de vraag kan ik er wat aan doen? en vul de rest dan zelf maar in.
Word vanzelf een gewoonte en vraag je het jezelf niet bewust af maar maak je je gewoon niet druk als je er niks aan kan doen. Shit happens people:cool:
 
P

PUNK-JAZZ

Guest
@Yannick ..komt weer goed baardmans...ik kan het weten..ik had mijn AHUM ...hahaha Semi-Tracker helemaal verkloot een aantal weken geleden...toen radicaal alles op 0.5 mm getrimd ( behalve mijn Stacheeee ) hahaha...Nu gaat het mijn ST hahaha...weer leven en ademen

BEARD ON Yannick:)>o_O(Y)
 

Yannick

Baard
@Yannick ..komt weer goed baardmans...ik kan het weten..ik had mijn AHUM ...hahaha Semi-Tracker helemaal verkloot een aantal weken geleden...toen radicaal alles op 0.5 mm getrimd hahaha...Nu gaat het mijn ST hahaha...weer leven en ademen

BEARD ON Yannick:)>o_O(Y)

Ja SOHI ik had het inderdaad al gelezen, was er al bang voor maarja, je moet t toch n keer leren he :p. MAAR hij ziet er nou weer super uit!:)> je Tracker is on it's way.
 
P

PUNK-JAZZ

Guest
Ja SOHI ik had het inderdaad al gelezen, was er al bang voor maarja, je moet t toch n keer leren he :p. MAAR hij ziet er nou weer super uit!:)> je Tracker is on it's way.

@hahahaha...ThanX BaardTopperGoodFellow:cool::)>
 

Hans

Zware baard
Oerbaard
Staat helemaal niet gek Yannick, tis niet wat je wilt maar alles komt op korte termijn
weer in orde, sta je in ieder geval netjes op de foto ;) :rolleyes:
 

Floris

Baard
Ondanks het ongelukje, staat het je goed. Maar laat dat je niet weerhouden om het te laten groeien :)
 

Yannick

Baard
Na n tijdje radiostilte van mijn kant
(Drukdrukdruk)
Toch maar eens een eindemaand-update.
Zoals te zien heb ik de hele ochtend in de wind gestaan :p
GroteFoto-KWLE3IPI.jpg


GroteFoto-RJBOLD44.jpg


Geen ongelukjes meer gehad :)
(Maarja ook geen poging gedaan :p dus dan blijft t veilig! Haha)

En nu maar groeien tot 23mei! Moet alleen nog een hoed kopen en dan kan ik mee met de:
GroteFoto-H6H4FAN8.jpg


Jaa we hebben weer iets bedacht....
Hopen dat dat vikingbloed van mn voorouders z'n vruchten gaat afwerpen :p
 

Arjay

Baardaap
Oerbaard
Dat lijkt er op Yannick. Twee vlechtjes in je baard red je jammer genoeg niet meer.. ;)
 
Banner image
Top