wie stuurt mij olievaten vol baardolie op??

Jeepie

Baard
Allemaal leuk en aardig dat wonen in het caribisch gebied, maar conjo swa wat moet je hier veel smeren met olie en balm! die zon en zoute lucht is nie fijn voor het baardje, lijkt wel alsof ik een stuk van de sint zijn juten zak aan mijn kin heb hangen. Dusssss wie stuurt mij een oildrum vol baardolie en een oildrum vol balsem op? je mag ze ook komen brengen, ff weekje vakantie hier is geen straf toch.

Er lopen hier trouwens heel weinig baardmannen rond. Ik voel me vrij uniek (al was ik dat altijd al wel hahaha:rolleyes::p)
 

Jeepie

Baard
Geen idee, maar dan wordt het een heel duur grapje. Mijn schoonmoeder hier werkt in een soort wereldwinkel, die verkopen veel etherische oliën. Nu nog een etos achtige toko vinden voor de andere oliën. Dan zou ik het zelf kunnen maken.
 

Jeepie

Baard
Er is een dude hier op et eiland die gbs verkoopt, maar die guy vraagt hopi guldens voor een flesje. Toch maar is kijken inderdaad of ze vanuit de fabriek wat jugs vol hierheen kunnen sturen per boot of vliegtuig
 

maximum

Zware baard
Als je bij rechtstreeks bij gbs besteld heb je voor een goeie 100 euries 16oz dat is bijna een halve liter(Y)..Daar kun je wel effe mee vooruit en die leveren overal binnen 1 week;)Beard up:)>
 
Heb je niet toevallig wat Amerikaanse 'vrienden' die Korsaw bezoekje brengen.. Anders ken je hun wat mee laten brengen vanuit de States!?
 
Banner image
Top