Welke game speel je?

zenn

Zware baard
Aangezien er nogal een aantal van ons baardmannen ook fanatiek gamers zijn; welke game speel je op dit moment?

'K ben zelf begonnen aan FarCry5 op PC; beetje cult gekkies knallen op het hillbilly redneck platteland. 'Murica, Fuck Yeah! :D

 

LuckyBasterd

Volle Baard
Hahaha vroeger veel gedaan... Nu is het Toepen Plus op de Android.. haha... Neem er te weinig tijd voor.. overigens altijd super gaaf om te doen... Ook een beest van een computer staan hiervoor... . Maar momenteel voor basis gebruik...

Maar in de periode dat ik speelde C&C games... En dan met name de oude Youri Revenge... maar ook spellen zoals Hitman en Sniper, COD
Het liefst van die spellen die "helemaal echt" zijn of niet....
Return tot Castle of Wolfenstein was leuk totdat ik de graftombe in ging voor de zombies... Sorry.... Of realistisch fake of helemaal fake zoals bijvoorbeeld Avatar....
Dus veelal First Person en Strategie / platform games..

Verstuurd vanaf mijn Nexus 6P met Tapatalk
 
P

Pellie

Guest
Helemaal geen enkele game, maar mijn zoon speelt wel! Ik heb er niks, nada, njente mee :p
 

Carlstein11

Volle Baard
Ben geen gamer maar vind het wel erg tof.
Zit er nog steeds aan te denken om het weer te gaan proberen.
Maar om eerlijk te zijn ik zie door de bomen het bos meer. o_O
Misschien kan langs deze weg weer wat bij leren ;):)
 

zenn

Zware baard
'K ben zelf begonnen in de tijd van Battlefield 1942, en met alle jaren meegegroeid... *veteran status* :p:rolleyes:

- Battlefield 1 van vorig jaar vond 'k zelf wel leuk, alleen maatjes houden niet van de WW1 setting, dus die speelde 'k solo.
- Call of Duty: WW2 vond 'k zwaar tegenvallen, lange sprint-out/ads tijd, veel cheaters/slechte anti-cheat maatregelen.
- PlayerUnknowns BattleGrounds half jaar geleden mee begonnen op zich wel leuk om met een groep vrienden te spelen. Maar 't ziet er visueel onaantrekkelijk uit en wederom word er te veel gecheat, vond daarentegen de Arma3 mod veel prettiger om te spelen.

'K ben zelf overigens heel erg benieuwd naar de aankomende Battlefield V & COD:Black Ops 4. Hopelijk word de nieuwe BF iets in de trant van modern; BF3 & BF4 online multiplayer waren in mijn opzicht geweldig! En voornamelijk Hardcore Domination gamemode + AK 5C (suppressor/red dot sight/foregrip) & Claymores... :rolleyes::D En COD, tsja 'k weet het nog niet, dit door de slechte ondersteuning in de afgelopen paar titels... o_O

En wat er ook niet slecht uit ziet is Insurgency: Sandstorm, ondanks hij momenteel in gesloten alpha fase zit. Meer is op *hier* te vinden.

 
Laatst bewerkt:

Glenn

Baard
Mijn 3 van de 5 kinderen zijn ook fervente gamers en daar word ik kierewiet van.
Die denken dat die games de werkelijkheid evenaren. o_O
 

zenn

Zware baard
@Glenn Ondanks er strategische/tactische beslissingen worden genomen net zoals bij 'boter-kaas-en eieren'. Ben 'k van mening dat je bewust moet zijn dat het fictie is.;)

 
Onlangs heb ik nog eens met een kameraad Stratego gespeeld .
Ik had mijn vlag op de eerste rij geplaatst en toch nog gewonnen . :p:D

Het is waarschijnlijk niet het soort 'games' dat men bedoeld, maar ik ben een voorstander van de buitenlucht en de eenvoudigere dingen in het leven. :)

Al moet ik bekennen dat ik vroeger wel fan was van het spel "metal Gear solid."
( 1,2 en 3)
 

LuckyBasterd

Volle Baard
Ach ergens mee eens.... Hou ook van bordspellen.... Een gezellige avond leuk spel en een paar speciaal biertjes

Verstuurd vanaf mijn Nexus 6P met Tapatalk
 

TMG1961

Baardaap
Ik heb ongeveer een jaar een PS3 gehad, heb die toen verkocht. Reden was ik speelde niet echt veel meer wat lag aan het feit dat ik echt ontzettend bagger ben als het op gamen aankomt. Ik bak er nog minder dan niks van, zeg maar een -10 en dan druk ik me nog heel positief uit :D
 

daniel77

Baard
Met vlagen verslaafd battle field speler.
Maar of ik wordt oud of concept wordt oud maar trekt me minder dan vroeger.
 

Ozzynator

Stoppelbaard
Heb er ook helemaal niets mee....

Boven ook nog een ouderwetse tv met een ps1 en ps2 staan.
1947efb85d1a48f1a85a17079c6cb8b5.jpg


Verstuurd vanaf mijn SM-G935F met Tapatalk
 

Marco185

Baard
Na een tijdje niet gegamed te hebben, de afgelopen weken een aantal keren Fortnite gespeeld op de PS4. En dan vooral leuk omdat beide dochters dan meespelen vanaf de PC :)
 

ArjanvdS

Baard
Hier nog een PS4'er :cool:
Ik speel sowieso elke avond als de kids op bed liggen Call of Duty WWII (mijn vrouw houdt niet van tv kijken, dat geluk heb ik dan weer :D), af en toe Fallout 4 (word weer iets meer, blijft tof haha), heel af en toe Fortnite Battle Royale en vanochtend heb ik de game Beyond: Two Souls gratis gedownload op de PS4 (Y) Eens kijken of het wat is :)

Mijn PSN is mrTycan, mocht je het leuk vinden om mij toe te voegen haha :)>(Y)
 
Banner image
Top