Weer een onzekere halve-babyface!

Josjan

Stoppelbaard
Hey heren,
Ik ben nu mijn "baard" een drietal weekjes aan het laten groeien en ik moet zeggen: veel is er nog niet te zien! Maw: ik stond niet op de eerste rij toen ze het gezichtshaar aan het uitdelen waren... Mijn bedoeling is nu ookwelniet zo'n weelderige baard als velen onder jullie te laten groeien, maar eentje van een aantal cm zou toch wel mogen. Dan oog ik misschien toch een beetje naar mijn eigen leeftijd(33) :D

n5ZdIOk.jpg
y7zA4OS.jpg
v47uKgv.jpg

orVmcXC.jpg
JLe4TTt.jpg

Zien jullie dit een beetje goedkomen? Hoop dat de foto's iets of wat duidelijk zijn... Alvast bedankt voor de reacties.
 

ProfessorMelchior

Administrator
Staff
Oerbaard
Ha JosJan,
waarschijnlijk heb je bij andere onderdelen wel vooraan gestaan en dat heeft ook zijn voordelen. ;)
Het ziet er echt niet verkeerd uit en zeker voor drie weken groei. Gewoon lekker laten groeien en dan zie je vanzelf wat het wordt. Kijk even naar de posts van @BotteRik , die zich deze week afvroeg of hij een ringbaard met bakkebaarden zou modelleren en die een zeer gesoigneerde baard heeft.
Hou ons op de hoogte van de groei-resultaten.:)
 

Goenie

Baard
Welkom JosJan,
Zoals hier boven al gezegd, voor drie weken ziet het er al best redelijk uit. Kijk over een maandje of vier nog eens en je zult verbaast zijn over het resultaat daarvan. Laat de moed niet zakken, geduld is de moeite meer dan waard.
Succes baardman. :)>
 

Josjan

Stoppelbaard
tx voor de reacties heren!

We zullen het een paar maanden bekijken en er van afblijven. Hopelijk gaat het thuisfront en werk hier mee akkoord gaan, want denk dat het er eventjes niet al te mooi gaat uitzien! Ik zal jullie up to date proberen houden. Is voor mezelf ook wel interessant om de vorderingen te kunnen zien om de motivatie op peil te houden.
 

Corneel

Baard
Dit is zo slecht nog niet. Ik heb er vertrouwen in dat jouw baard helemaal goed gaat komen. Het duurt misschien wat langer dan je zou willen, maar heb geduld. Succes!
 

Josjan

Stoppelbaard
untitled.png Update na een 2tal weken. Op de wangen komen er steeds meer 'donkere' haren piepen, maar ze blijven toch nog dun bezaaid... Ik heb de bakkenbaarden toch iets of wat bij geknipt (enkel de langste haren) om het een beetje in model te houden. De snor groeit nog het hardste precies!
 

Cowboy

Baardaap
Oerbaard
Komt op termijn wel goed.

Geduld en om de paar weken (beter nog om de maand) de foto's vergelijken zal aantonen dat er wel degelijk vooruitgang wordt geboekt (Y)

Bijknippen is natuurlijk naar "eigen smaak" al zou ik er de eerste maanden niet al te veel de schaar in zetten ;)
 
Banner image
Top