Herbalist

Stoppelbaard
Hoi allemaal ik ben nieuw op dit forum en wil grraag wat tips hoe kan ik mijn baard mooier maken met me linker kant ben ik opzich tevreden maar de rechter kant is een stuk minder vol op het wang gedeelte.
Wat zou het mooiste staan? Ik wil hem netjes en verzorgd hebben en ik heb het gevoel van de rechter kant niet zo verzorgd eruit ziet ivm deze niet zo vol is als de andere kant.
 

Bijlagen

  • 20191114_180823.jpg
    20191114_180823.jpg
    925,9 KB · Weergaven: 131
  • 20191114_180459.jpg
    20191114_180459.jpg
    913,2 KB · Weergaven: 128
  • 20191114_180522.jpg
    20191114_180522.jpg
    736,4 KB · Weergaven: 126

Texman

Koning Baard
Ha @Herbalist ,
Welkom op het forum. Je hebt een mooie baardgroei en met een beetje geduld moet het lukken om een mooie volle baard te laten groeien
je zit echter nu in de lastige fase van de beginnende baardgroei. En daarom is het moeilijk om een echt goed advies te geven.
Je baard moet eerst nog wat langer uitgroeien om te kijken hoe hij zich ontwikkeld. Daarna kan je een beetje gaan denken aan wat voor een model je wil en of je een langer of korte baard wil.
Wat op dit moment belangrijk is dat je voorkomt dat je een zwervers-look krijgt tenzij je dat juist wil. Maar ik denk het niet anders had je de vraag wel anders gesteld.
Begin met het duidelijker afbakenen van je baard. Daar bedoel ik mee dat je je hals en je wangen schoon moet houden op de plekken waar je geen baardgroei wil hebben. De halslijn moet je wat laten zakken want die is te hoog en dat staat nooit zo mooi. Het resultaat van een schone hals en schone wangen is dat je er netter uitziet en dat je baard zich mooier toont.
Op jouw foto heb ik met een paar lijnen aangegeven wat ik bedoel dus boven en onder de lijn hou je je wangen en je hals schoon.
Succes Texman :)>
20191114_180823.jpg
 

Joep

Zware baard
Welkom op het forum.

Er zit inderdaad wel wat verschil met links en rechts. Toch zou ik de bovenstaande adviezen volgen en niet te gek veel eraan gaan rommelen. Ik praat nu gewoon de ervaren baarden na, maar het blijkt meestal te werken :D Ik heb ook al vaak horen zeggen dat je zelf het meest kritisch van iedereen bent op je eigen baard en dat geloof ik. Ook ik zit continu in de spiegel te kijken. Ik denk dat de meeste andere het niet eens zien, tenzij je ze erop wijst. Niet doen dus.

Succes met je baardreis :)> (Y)
 

Peter1971

Baard
Hoi allemaal ik ben nieuw op dit forum en wil grraag wat tips hoe kan ik mijn baard mooier maken met me linker kant ben ik opzich tevreden maar de rechter kant is een stuk minder vol op het wang gedeelte.
Wat zou het mooiste staan? Ik wil hem netjes en verzorgd hebben en ik heb het gevoel van de rechter kant niet zo verzorgd eruit ziet ivm deze niet zo vol is als de andere kant.


Welke baard zal ik nemen?.
Een baard kies je niet..die krijg je aangemeten..de manier hoe zal ik/kan ik mijn baard stylen is een veelomvattend ander verhaal, dat varieert van het gaan naar een barbier of me wenden tot stylingproducten..of ga ik mijn eigen baard shapen/bijhouden...heel veel mogelijkheden zijn er mogelijk maar dan moet er toch wel een minimale lengte aanwezig zijn..zoals mijn voorgangers zeggen..laat het eerst eens een maand of 4 staan..Kijk wat de wangen doen..zie hoe de snor reageert...en of dat bij jouw gewenste stijl zou passen, je snor kan namelijk in het prille groeiproces alle kanten opgroeien, eerst maar eens tijd geven..en ik ben benieuwd naar je volgende foto's zo rond de 2maand
Suc6 met haar
[DOUBLEPOST=1573859073][/DOUBLEPOST]
Welkom. Advies is inderdaad hier altijd: afblijven, geduld hebben en Texman geeft altijd prima lijnen weer ;-)


Texman is vroeger vervent fan geweest van kuifje ...en schrijft tegenwoordig iedereen een Barabasbaard voor..en heeft er ook een herhalingsrecept voor:eek::D:D
 

Skaggy

Volle Baard
@Herbalist van mij ook een welkom op dit leuke en leerzame forum. Volg bovenstaande adviezen en laat je baard voorlopig lekker groeien, je bent al mooi op weg! (Y):)>
[DOUBLEPOST=1573919353][/DOUBLEPOST]Snel weer terug professor Barabas voordat Sidonia je komt halen!E14B0A92-A283-4B8F-8454-40D74581EAD9.jpeg
 
Laatst bewerkt:

Peter1971

Baard
Niet zo van Kuifje maar wel van "Blake en Mortimer" en Mortimer had een baard maar geen snor en dat vind ik maar nix :eek:
:p:p
[DOUBLEPOST=1573932703][/DOUBLEPOST]
Niet zo van Kuifje maar wel van "Blake en Mortimer" en Mortimer had een baard maar geen snor en dat vind ik maar nix :eek:

Mortimer, nu heb je me nieuwsgierig gemaakt..ga hem even googlen
[DOUBLEPOST=1573932787][/DOUBLEPOST]
'Kuifje? Waar ben ik uitgekomen met mijn tijdmachine…ik hoor toch bij Suske en Wiske?’

Bekijk bijlage 13852
:D:eek::D(Y)
[DOUBLEPOST=1573933259][/DOUBLEPOST]
'Kuifje? Waar ben ik uitgekomen met mijn tijdmachine…ik hoor toch bij Suske en Wiske?’

Bekijk bijlage 13852
:D:D:D
 
Banner image
Top