Wat is jou favoriete product?

TMG1961

Baardaap
Ik gebruik momenteel de geurloze olie en balsem van Honest Amish. Vandaag nieuw setje bestelt via mijnbaard.
Heb ook eens de olie van kruidvat geprobeerd maar ik krijg daar best behoorlijke jeuk van.
 

Hapmans

Baard
momenteel gebruik ik,

olie mad viking Dragonshead
balsem damn good soap
shampoo mad viking Dragonshead
conditioner mad viking Dragonshead

mijn ervaring tot nu is dat door de shampoo en conditioner het haar echt super zacht word wel relaxed als het wat jeukt.
[DOUBLEPOST=1507104005][/DOUBLEPOST]
Wat de producten van kruidvat betreft heerst er hier een algemene consensus dat je daar best van weg blijft :)>
die heb ik 1 keer gebruikt gelijk weg gegooit rommel!!
 

istawa

Zware baard
Zoals gezegd een review van Bossman stagecoach. vandaag na een paar dagen in het bos geweest te zijn. Mijn baard vanmiddag gewassen met aleppozeep en daarna de fortyfive beard conditioner gebruikt deze paar minuten laten intrekken. Wat gelijk opvalt is de zacht zoete geur van de tabak en en de robuste lucht van leer.
Tijdens het uitspoelen voelt het haar al lekker zacht. Daarna de stagecoach jelly olie in de vochtige baard gemasseerd. Zoals de andere jelly van Bossman is ook deze olie wat dikker als gewone baardolie. Persoonlijk fohn ik mijn baard altijd droog, vind hem dan lekkerder zitten gedurende de dag. Ook hierbij bleef de geur fijn aanwezig.
Daarna nog klein beetje stagecoach balm in gemasseerd. Het is een niet al te harde balm dus heeft een vrij lichte hold maar in combinatie met de jelly is deze voor mij perfect. De mannen van Bossman hebben weer een heerlijk product afgeleverd. En dankzij mijnbaard.nl heb ik deze nieuwe geur ook snel in huis gekregen. Ik had het zelf op Instagram gezien bij Bossman. En niet lang daarna hadden de boys van mijnbaard het ook.
Wees gegroet. Istawa
b48cf1f57602af7c158ef5874506bc97.jpg


it aint over until the fat lady sings
 
*Olie: Blanco van mijnbaard.nl
*Balm: Reuzel
*Snorrenwax: Mr. Natty
*Haar: Eerst Reuzel grooming tonic daarna Reuzel Pink, Blue of White. of de Layrite Cement Clay.

Aangezien ik eerst ook wel te spreken was over de balm Woodsman van The Bearded Bastard maar die niet zo tegen begint te vallen.
Ga ik nadat ik me een beetje had ingelezen 1 van de Superfurry's eens proberen.
Overigens is Bay Rum van GBS ook prima en de balm van Uppercut.:)>
 

Kale666man

Baardaap
Baardolie gewoon van het kruidvat en verder de sterling superfurry 925 en zeep is aleppo.
Snorrewax gebruik ik ook niet.
 

TMG1961

Baardaap
Olie: Brisk geurloze versie en heb nog flesje zelfgemaakte staan (40% jojoba olie, 40% zoete amandelolie, 15% avocado olie en 5% castor olie)
Balm: Superfurry rescue+ en Superfurry sterling 925
Snorrenwax: Geen
 

Texman

Koning Baard
Baardolie die ik gebruik is The Woods van Damn Good Soap.(Y)
Daarnaast gebruik ik Utility Balm van Beard Brand in de geur Tree Ranger.(Y)
Ik ben niet steeds opzoek naar andere producten, ik ben meer het type van eenmaal iets goeds nooit meer iets anders.
Het is niet dat ik niet open sta voor andere producten maar ik ben nogal gevoelig voor olie en vetten op mijn huid.
De baardolie gebruik al heen lang zonder problemen en de geur vindt ik heerlijk.
De Utility Balm van Beard Brand vind ik fantastisch. Het is een soort totaalproduct en geeft een lichte hold. Je baard kan je makkelijk in model brengen met of zonder een föhn.
Daarnaast kan je het ook in je huid masseren en ik gebruik het ook voor mijn snor.Het product is niet te hard een laat zich erg smakelijk in de baard masseren.
Het enige nadeel is dat het duur is in vergelijking met andere producten en niet altijd even makkelijk verkrijgbaar.
Maar goed je doet zo lang met dit soort producten dat je het nauwelijks een nadeel mag noemen.
Als ik een wax voor mijn snor wil gebruiken dan neem ik Mr.Taylor's Moustache Wax. Ik vind dit een prettige wax die heel zacht is als het uit het tubetje komt.
en daarna hard wordt in je snor. Snor blijft de hele dag mooi in model. Het nadeel is wel weer dat dit product een aantal chemische ingrediënten bevat die mogelijk bij langdurig gebruik irritatie kan geven. Maar voor incidenteel gebruik is het een prima product.
Texman:)>
 

Hartenheer

Zware baard
Olie: Brisk geurloze versie en heb nog flesje zelfgemaakte staan (40% jojoba olie, 40% zoete amandelolie, 15% avocado olie en 5% castor olie)
Balm: Superfurry rescue+ en Superfurry sterling 925
Snorrenwax: Geen
Als baard olie gebruik ik voor de nacht alleen maar {geurloze} jojoba olie. Dit gaat goed het schilveren van de huid tegen.
In de ochtend gebruik ik Superfurry sterling 925. Kam mijn baard daar mee op, en wrijf het voorzichtig {zachtjes} met de borstel in model. Tot alle uitstekende haren goed zitten.
Breng aan de uiteinde van mijn snor nog wat Superfurry sterling 925 aan en laat het drogen

Verder doe ik er de hele dag niets aan. Het zit de hele dag goed, en hoeft er niets meer aan te doen. En mijn baard ziet er voor de hele dag vol uit.
 

TMG1961

Baardaap
@Hartenheer Voordat ik naar bed ga spoel ik de baard goed uit, dan doe ik er de rescue+ in. 's ochtends na douchen doe ik er de sterling 925 in en breng het met borstel in model, maar ik mag al blij zijn als de baard langer dan 1 uur goed zit en vaak haal ik dat al niet. De snor houd het nog geen 20 minuten uit voordat hij weer begint af te zakken.

Ik heb zelf wax gemaakt maar ik vind het gevoel ervan in de baard niet prettig, heb dan zo een opgeplakt gevoel van een in beton gegoten baard.
 

LuckyBasterd

Volle Baard
mhmmmmm ziet er allemaal wel "lekker" uit die spullekes :)
Nog genoeg te proberen.. Ik zie ook veel voorbij komen va Superfurry sterling 925..
Die wax lijkt me toch ook wel is wat.. ff wat anders..

Op dit moment...
- Wassen met de andrelon for men
- Olie van Jojoba / Amandal / Castor combi... (nu wat te sterk Qua castor maar wordt 40/40/20) in de licht vochtige baard
- Grave Before Shave - Bay Rum ... Heerlijk vanille :)

Echter merk ik wel dat de balm voor mij net te weinig hold heeft.. maar goed.. lekker ruit ie :)
 
Banner image
Top