wat ik in mijn baard gebruik

Caspar

Stoppelbaard
In het begin gebruikte ik alleen olie van Damn Good Soap. Prima spul.
Daarna heb ik een flesje van Apothecary87 Milly's gekocht. Deze olie is wat dikker en ruikt erg lekker vind ik.

Weer een flesje verder heb ik een complete set van Mr. Bear Family gekocht. Baardzeep in een pompje, olie, balm en snorrenwax.
Tot nu toe ben ik erg tevreden over deze producten. Ruikt lekker (wilderness) en doet wat ik ervan verwacht.
Een lekker ruikende en verzorgde baard.
 

Almer

Baard
100ml fles Apothecary 87 original, potje beard balm van Honest Amish en extra grit beard wax van Honest Amish (als het echt niet wil)

Oak dispenser beard soap voor het inzepen onder de douche paar keer per week maar meestal gewoon water
 

Zwollenaar

Zware baard
Ik gebruik de balsem ( standaard en extra grit) van Honest Amish. Ook gebruik ik van hetzelfde merk de premium
baardolie. Inderdaad merkentrouw. Hoewel ik baardshampoo wat "over the top" vind EN te duur merk ik de laatste paar
dagen dat het begint te "knagen" van zal ik toch niet een baardshampoo aanschaffen?o_O Hoe wisselvallig kan een
mens zijn!!!
 

Noorman

Baard
smeer de laatste paar weken cocosvet (smelt in je handen tot olie) in mijn baard....ruikt lekker en baard wordt er erg zacht
 

Cowboy

Baardaap
Oerbaard
Geeft cocosvet dan eerder het effect van olie of is de "hold" toch eerder wax/balsam?
 
Banner image
Top