Wat heb jij thuis voor je baard?

Arjay

Baardaap
Oerbaard
Ik houd van de afwisseling, maar dat hadden jullie ondertussen wel door dacht ik.. ;)
 

Elfdutch

Baard
Zo, dit topic maar weer eens even wat leven inblazen. Bijgaand dus maar ff een foto van mijn verzameling.
Kwam er alleen net achter dat m'n blok zeep van DGS er niet opstaat.
 

Bijlagen

  • IMG_4757.JPG
    IMG_4757.JPG
    121,6 KB · Weergaven: 117

Arjay

Baardaap
Oerbaard
Mooie collectie al.. ;)
Als ik het zo goed zie heb ik ongeveer 8 a 9 producten daarvan ook in mijn kastje staan.. :p Lekker hoor!
 

robje1701

Stoppelbaard
20160212_165636.jpg Dit is mijn eerste setje....vanmiddag gehaald....aan de hand van de recepten op t forum beetje geexperimenteerd oppassen met de "geurtjes" inderdaad.....maar werkt prima en ruikt heerlijk....nu bij de tuinen elk 2de flesje een euro.....
[DOUBLEPOST=1455303504][/DOUBLEPOST]20160212_165643.jpg
 

robje1701

Stoppelbaard
(Y)
Is die kaneel wat? Die moet ik ook nog ff hebben in combi met vanille.. :p

De kaneel doet t erg goed....met een drupje mandarijn heerlijk geurend, beide sterk dus oppassen met mengen en echt maar een paar druppels gebruiken. Zal zeker lekker zijn met vanille......
 

maximum

Zware baard
Prima spul van de tuinen(Y)Kaneel moet ik ook eens checken:DBlijkbaar hou ik wel van sterke geuren:)Gebruik op 30ml basisolie 3x 10 druppels essentiele olie;)Heb ik er de hele dag plezier van:pHierbij geld overigens wel als je er te veel in smeerd het gaat glimmen:eek:Beard up:)>
 

Jeepie

Baard
Snapchat-5810739004860209894_zpssucnskgd.jpg


Een bescheiden collectie, wordt nog uitgebreid
 

Flipkoos

Baard
- Apothecary87 baardolie
- Apothecary87 Milly's baardolie
- Apothecary87 snorwax
- Mijn Baard Woody baardolie
- Mijn Baard Citrus baardbalsem
- Mijn Baard Woody snorwax
- Mo Bro's baardolie
- Mo Bro's snorwax
- Captain Fawcett Booze & Baccy snorwax
- Eigengemaakte baardolie (de tuinen)
- Honest Amish Classic baardolie
- Dr.K baardshampoo


Best veel nu ik het zo eens opschrijf...
 

Guido1994

Baard
Ik heb sinds kort deze baardolie- en balsem. Woods is echt een heerlijke geur. Ik vind het leuk om dit soort dingen te sparen en uit te proberen, maar ik vind de dennengeur echt superlekker, dus ik weet niet of andere hier aan gaan tippen. Maarja dat zal de ervaring leren!
 

Bijlagen

  • DSC_0062.JPG
    DSC_0062.JPG
    275,8 KB · Weergaven: 64

Cowboy

Baardaap
Oerbaard
Ik heb de balsem ook (the woods) van DGSC.

Erg tevreden over gebruik en de geur.
Al heb ik vrij veel uiteenlopende wax-balsem-olie-spulletjes, gewoon omdat ik dat graag heb
 

Guido1994

Baard
Ik heb de balsem ook (the woods) van DGSC.

Erg tevreden over gebruik en de geur.
Al heb ik vrij veel uiteenlopende wax-balsem-olie-spulletjes, gewoon omdat ik dat graag heb


Jaa ik ga ook uitbreiden haha. Het wordt op een gegeven moment gewoon een hobby om die dingentjes te sparen denk ik
 
Banner image
Top