Wanglijn rond, recht of natuurlijk?

Skywalk

Baard
Mijn baard laat ik nu sinds ongeveer twee maanden groeien. Mijn wanglijn heb ik tot nu toe met rust gelaten, ik zit nog niet op drie maanden en weet nog niet wat ik hiermee wil. Dus dit leek mij een leuk algemeen onderwerp waar meer baardmannen wat aan kunnen hebben.

Wat vinden jullie mooi en waarom?
Wanglijn rond, recht of natuurlijk?
 

Caveman76

Stoppelbaard
Dat hangt helemaal af van hoe de natuurlijke baardgroei is.
Als ik mijn wangen niet bijhoud dan lijkt ik binnen de kortste keren op een weerwolf.
Baardroei is bij mij echt tot op de oogkas. Ik werk het altijd bij met een chavette, maar niet heel strak. Zo,n hele strakke lijn vind ik persoonlijk niet heel mooi. Wat stoppeltjes erboven oogt wat natuurlijker.
 

Texman

Koning Baard
Als je een hele dichte haargroei op de wangen hebt dan kan je een wanglijn kiezen die je of mooi vind of die bij je baardgroei past. Persoonlijk vind ik een rechte lijn het mooist. Maar soms is een meer ronde lijn beter.
 

Skywalk

Baard
Dat hangt helemaal af van hoe de natuurlijke baardgroei is.
Als ik mijn wangen niet bijhoud dan lijkt ik binnen de kortste keren op een weerwolf.
Baardroei is bij mij echt tot op de oogkas. Ik werk het altijd bij met een chavette, maar niet heel strak. Zo,n hele strakke lijn vind ik persoonlijk niet heel mooi. Wat stoppeltjes erboven oogt wat natuurlijker.

Jij hebt een mooie baard!
De wanglijn zoals je die nu hebt past hier ook perfect bij en lijkt van nature al mooi rond te lopen.
 

Zyfazix

Baard
Voorkeur hierin is heel persoonlijk. Zelf vind ik een natuurlijke wanglijn het mooiste, ook als die lijn hoog is. Soms werk ik het wel een beetje bij om te zorgen dat het symmetrisch blijft. De lijnen lopen bij mij niet helemaal gelijk.
 
Ik vind recht wel mooi, maar ik heb het idee dat ik al niet een al te hoge groei op mijn wangen heb, dus als ik dan nog een ronding doe dan vind ik dat er net wat teveel afgaat
 

Skywalk

Baard
Als ik foto’s kijk van mooie baarde dan zie ik zowel rechte, ronde en natuurlijke wanglijnen. Dus ik heb niet echt een voorkeur, het moet passen bij totale beeld. Daarom was ik benieuwd wat jullie graag zien of zelf hebben. Om het zelf bij te houden lijkt mij een rechte lijn makkelijker.
 

zenn

Zware baard
Bij mij gaan ze vanzelf al goed in een boogje, dus ik houd het natuurlijk zo. Maar het is natuurlijk afhankelijk van je eigen wanglijn, ik vind zelf recht maar raar en onnatuurlijk ogen.
 

Skywalk

Baard
Ik blader regelmatig door het topic ‘Post een foto van je favoriete baard’ op ons forum. De baarden die ik mooi vind zijn vaak baarden met een ronde wanglijn.
 
Banner image
Top