Vroege voorstelronde

Larik

Stoppelbaard
Goedemorgen heren van het baardforum,

hier is Larik, eigenlijk Auke is de naam.
33 winters jong inmiddels en woonachtig in de prachtige randstad en vrij snel toen er wat ging groeien een stoppelbaardje genomen, met af en toe wat langer ivm het geen zin hebben om te scheren. Tijdje glad geschoren, en weer stoppels. Wel al die tijd, vanaf mijn 17e/18e oor lengten bakkebaarden gehad, dankzij volgens mij fight club die film. Toch ook een beetje gezichtsbeharing.
vanaf mijn 23e in dienst gegaan en dus gladde wangen weer. Eigenlijk altijd hetzelfde, voelt naakt of incompleet blote wangen, na een paar jaar weer het stoppelbaardje laten komen en de bakkebaarden, waar hartelijk om gelachen werd trouwens van die maffe streepjes waren hipper namelijk, en lelijk ja.
Inmiddels weer bijna 4 jaar in het burgerleven en sindsdien een baard(je) op stand 6 van de trimmer. Af en toe poging om hem wat langer te laten worden maar ik geef steeds op.
Nu met verdomd veel handige tips hier en vanaf komend weekend een kammetje en baardolie ga ik opnieuw een poging wagen.
Foto's van nu volgen ( ik ben momenteel kneiterhard aan het werk) en dan zal er weleens een nieuwe volgen.
Verder hou ik van films, muziek, probeer gitaar te spelen, mijn dochter,

Fijne dag.
 
Banner image
Top