Vraag over of dit zo getrimd is

Mrroy

Stoppelbaard
Is dit zo te trimmen met iedere volle baard, of is dit vooral zo gegroeid denken jullie?
Ik heb 2 jaar geleden een volle baard gehad, wil hem echter niet meer zoals het was, maar zo iets zou me wel tof lijken.
 

Bijlagen

  • IMG_2893.png
    IMG_2893.png
    3,2 MB · Weergaven: 51
Volgens mij doe je zo een length niet trimmen. Heb je echt een volle baard gehad? Ben benieuwd hoe dat er uit zag dan. Je hebt toch wel een foto voor ons, of niet?
 

Bjorn

Baard
Je voorbeeld heft niet zo’n hele geweldige Baardgroei als je t mij vraagt, zijn zijkanten zijn volgens mij vrij dun. Ik denk dat t in model geknipt is, waarbij je een duidelijk langer front ziet dan de zijkanten daarnaast is het front wat meer in een driehoek geknipt waar jij op jouw foto een meer rechte vorm hebt. Volgens mij is je voorbeeld met jouw baardgroei heel goed mogelijk
 

Bjorn

Baard
Nee klopt, op de eerste foto leek zijn baardgroei op zijn wangen en kaken wat dun. Model is er duidelijk in geknipt / getrimd
 

Mrroy

Stoppelbaard
Ok thanks. Nu nog er achter zien te komen hoe ik mijn baard langzaam in die vorm kan trimmen al groeiende. Want ik wil eigenlijk niet eerst mijn oude baard terug om hem dan pas zo te trimmen
 

Texman

Koning Baard
Is dit zo te trimmen met iedere volle baard, of is dit vooral zo gegroeid denken jullie?
Ik heb 2 jaar geleden een volle baard gehad, wil hem echter niet meer zoals het was, maar zo iets zou me wel tof lijken.
Wat je op de foto ziet is een verwaarloosde en natte baard.
De drager is waarschijnlijk een acteur uit een actiefilm.
Het lijkt mij niet erg prettig om er mee rond te lopen.
Als je toch ook wil zal je je baard moeten verwaarlozen :)>
 

Mrroy

Stoppelbaard
Wat je op de foto ziet is een verwaarloosde en natte baard.
De drager is waarschijnlijk een acteur uit een actiefilm.
Het lijkt mij niet erg prettig om er mee rond te lopen.
Als je toch ook wil zal je je baard moeten verwaarlozen :)>
Hij is voor zover ik weet een Nederlands model. Geen acteur, misschien wat bij rolletjes. Op die foto is zijn baard wat nat. Maar zie zijn andere foto’s voor zijn baard in wat vollere glorie. Helaas zijn de foto’s wat onscherp. Dus wat lastig te zien, maar de vorm is denk ik duide.
Ik vind de wat “vikingsachtige” uitstraling wel mooi. Mijn eigen rondere baard wat minder, vooral van wege de wat te dikke witte randen langs mijn kaken. Daarom ziek ik naar een stijl waarbij de nadruk wat meer op de voorkant ligt.
 

Mrroy

Stoppelbaard
Dit zijn nog wat andere foto’s van hem
 

Bijlagen

  • IMG_3011.png
    IMG_3011.png
    3,8 MB · Weergaven: 17
  • IMG_3010.png
    IMG_3010.png
    3,7 MB · Weergaven: 17
  • IMG_3009.png
    IMG_3009.png
    3,9 MB · Weergaven: 17

Texman

Koning Baard
Hij is voor zover ik weet een Nederlands model. Geen acteur, misschien wat bij rolletjes. Op die foto is zijn baard wat nat. Maar zie zijn andere foto’s voor zijn baard in wat vollere glorie. Helaas zijn de foto’s wat onscherp. Dus wat lastig te zien, maar de vorm is denk ik duide.
Ik vind de wat “vikingsachtige” uitstraling wel mooi. Mijn eigen rondere baard wat minder, vooral van wege de wat te dikke witte randen langs mijn kaken. Daarom ziek ik naar een stijl waarbij de nadruk wat meer op de voorkant ligt.
Ik zou beginnen met het front van je baard wat langer te laten worden.
Hou de zijkanten wat korter.
Droog en/of style je baard niet met een föhn maar laat hem gewoon aan de lucht drogen dat geeft ook een wat nonchalantere look.
 
Banner image
Top