Voorstellen na een tijd lid.

Breureka

Stoppelbaard
Na al een tijd lid te zijn van dit forum, toch maar een keer voorstellen.

Hallo baarddragers,

Als permanente kort baarddrager, besloten na een zoektocht voor een baardstijl, hier terecht gekomen en al veel waardevolle informatie hebben gevonden, toch maar eens de moed hebben gevonden mijzelf voor te stellen.
Sinds mijn aanmelding hier op dit forum, ook het idee gekregen mijn baard te laten groeien, dus al bijna een half jaar. Af en toe wat bij werken, maar ik ben er tevreden over.
 

Bijlagen

  • 1510767049558141787615.jpg
    1,5 MB · Weergaven: 46
  • 15107670832831824248430.jpg
    1,4 MB · Weergaven: 40
  • 15107671104611087834027.jpg
    1,4 MB · Weergaven: 38

Glenn

Baard
Welkom Breureka.(Y)
Als ik jouw baard bekijk komt het volgende in mij op....Alaskan bush tracker beard.:)>
Dan zie ik je rondlopen in de sneew met een pels jas, cowboy hoed en een knaller van een dolk met dito geweer...
Ben je toevallig in een vorig leven pelsjager tracker geweest? :cool:

Greetings.
 

RCM

Baardaap
Alsnog van harte welkom hier. Wat een prachtbaard heb je al, ziet er goed en vol uit. Nu maar fijn door laten groeien tot een prachtige yeard! Succes! :)>(Y)
 

Breureka

Stoppelbaard
Welkom Breureka.(Y)
Als ik jouw baard bekijk komt het volgende in mij op....Alaskan bush tracker beard.:)>
Dan zie ik je rondlopen in de sneew met een pels jas, cowboy hoed en een knaller van een dolk met dito geweer...
Ben je toevallig in een vorig leven pelsjager tracker geweest? :cool:

Greetings.
Nou Glenn,

Wie het weet mag het zeggen, het ziet er idd een beetje wild uit, ondanks ik er af en toe mijn baardkammetje er door haal. Het wordt wel tijd voor een barbier. Maar ik moet zeggen, met de huidige 'kou' is het wel lekker op de wang.
[DOUBLEPOST=1510768623][/DOUBLEPOST]
Welkom Breureka.(Y)
Als ik jouw baard bekijk komt het volgende in mij op....Alaskan bush tracker beard.:)>
Dan zie ik je rondlopen in de sneew met een pels jas, cowboy hoed en een knaller van een dolk met dito geweer...
Ben je toevallig in een vorig leven pelsjager tracker geweest? :cool:

Greetings.
Nou Glenn,

Wie het weet mag het zeggen, het ziet er idd een beetje wild uit, ondanks ik er af en toe mijn baardkammetje er door haal. Het wordt wel tijd voor een barbier. Maar ik moet zeggen, met de huidige 'kou' is het wel lekker op de wang.

Alsnog van harte welkom hier. Wat een prachtbaard heb je al, ziet er goed en vol uit. Nu maar fijn door laten groeien tot een prachtige yeard! Succes! :)>(Y)

Dank je wel.
 

Texman

Koning Baard
Na al een tijd lid te zijn van dit forum, toch maar een keer voorstellen.

Hallo baarddragers,

Als permanente kort baarddrager, besloten na een zoektocht voor een baardstijl, hier terecht gekomen en al veel waardevolle informatie hebben gevonden, toch maar eens de moed hebben gevonden mijzelf voor te stellen.
Sinds mijn aanmelding hier op dit forum, ook het idee gekregen mijn baard te laten groeien, dus al bijna een half jaar. Af en toe wat bij werken, maar ik ben er tevreden over.
Welkom. Leuk dat je al zoveel hebt gehad aan de informatie op baardforum.
Je mag inderdaad tevreden zijn, je baard ziet er prima uit en heeft de potentie om uit te groeien tot een geweldig exemplaar.
Succes
 

Cowboy

Baardaap
Oerbaard
Bij deze officieel welkom ;)

Serieus exemplaar baard heb je alvast (Y)

Veel plezier op de rest van je baardreis :)>
 

Kale666man

Baardaap
Hoi Breureka welkom op dit form en zoals mijn medeleden zeker een prachtige baard.
Maar ook een aparte naam heb je.
Eureka snap ik maar staat br voor koud
Vind hem wel apart en is is weer wat anders.
Gr richard
 

Breureka

Stoppelbaard
Hoi Breureka welkom op dit form en zoals mijn medeleden zeker een prachtige baard.
Maar ook een aparte naam heb je.
Eureka snap ik maar staat br voor koud
Vind hem wel apart en is is weer wat anders.
Gr richard
Ha ha ha, ja maar de logica zit 'm in mijn achternaam van Breugel en Eureka.
Lang geleden ooit eens verzonnen en gebruik het nog steeds.
Groeten Henri.
 
Banner image
Top