Verslaving

Kale666man

Baardaap
Voor wat betreft "baardforum-verslaving", soms denk ik, óók maar wat minderen. 'k Zit hier soms vaker dan op m'n werk, haha :eek:
Ja en dat is met mijn anders Ardjan.
In de zomer motorrijden en lekker in de tuin rommelen,maar ach ik zie het als een uitlaatklep en soms denk ik ook nou ff niet,en dan onbewust toch weer.:)
 

Kale666man

Baardaap
Nee prof maar wat betekent dat?
Ik heb overigens nog niet gekeken.
Ja had het verhaal vanmiddag nog gelezen van hem trouwens,maar het kwartje viel niet meteen.
Nee en ik heb ook geen instagram of wat dan ook,:)
 
Laatst bewerkt:

LuckyBasterd

Volle Baard
Heb er ook wel is aan zitten denken bij de insta-baardborrel te gaan.. alleen geen insta..
Express niet, al is zitten twijfelen om dit te doen, maar ook al zitten denken iets als Vleesboek af te zetten...
Gewoon iets meer rust.... en dit forum hahaha.. (iedere ochtend toch ff kijken)
 

Texman

Koning Baard
Ja, ja die sociale media toch.:p:p:p
Op zich niets mis mee heb ik gisteren gelezen in het AD.:)
Zelf ben ik niet zo'n fan omdat ik geen zin heb om de hele dag gestoord te worden met berichtjes.
WhatsApp gebruik ik wel vind ik ook leuk, lekker snel en direct.(Y)
Vanuit mijn werk heb ik geleerd dat het slimmer is om 1 a 2 maal per dag e-mail en berichten van sociale media te lezen.
En als er echt iets is dan kunnen ze mij gewoon bellen toch.:D
Texman:)>
 
Ik zit ook niet meer op facebook ... Onlangs om me bij de groep "baardborrel "toe te voegen. Maar dat is het ook. Of af en toe eens een gelukkige verjaardag wensen aan iemand die veraf woont.

Maar op FB moet je goed tussen alle bullshit en drama heenkijken om iets leuk te vinden. Veel vrouwen ook die van die melige tekstjes zetten over wat voor zo'n man ze zoeken of willen... de ironie is dat dat meestal de vrouwen zijn die zelf niet echt girlfriend material zijn. :)
Ook word ik daar zelfs toegevoegd in groepen waar ik geen toestemming voor gegeven heb.Ik zat onlangs bij een datinggroep terwijl ik een vriendin heb.

Tegenover hier op de baardforum, hier kies je zelf je topic, een leuke mancave , maar dan online. :)
Hulde aan de mannen die ervoor zorgen (en zorgden) dat dit mogelijk is! (Y) ( moderators, administrators, staff, oprichters enzovoort...)
Wij danken U ! :)>

1782104_919910831397803_441885315947402659_n.jpg
 

Kale666man

Baardaap
Precies Rob FAKEBOOK is het en door al dat gezeik met meiden van vroeger of zogenaamde vrienden heeft al menige relaties naar de klote geholpen.
Nee maar goed nog even hier en dan in de zomer tijd voor wat anders.
Lekker motorrijden en bbq tuintje zitten en genieten van de buitenlucht.
Dus dan eindelijk weer hopelijk wat beter weer ook.
 

ProfessorMelchior

Administrator
Staff
Oerbaard
Instagram is een vrij rustig medium met aardige foto's en zonder de drama-verhalen of onrust over lieve puppy's, tuinhekjes en scheldpartijen.
Je kunt elkaar ook onderling korte berichten zenden.
De onderwerpen, die je interesseren kun je zelf kiezen.
Baardborrel heeft een Instagram-account als "smoelenboek" voor de leden en als podium om evenementen aan te kondigen.

En @Cowboy heeft gelijk: mijn serieusheid is nogal gek of was het andersom? :confused::p:eek:
 
Precies Rob FAKEBOOK is het en door al dat gezeik met meiden van vroeger of zogenaamde vrienden heeft al menige relaties naar de klote geholpen.
Nee maar goed nog even hier en dan in de zomer tijd voor wat anders.
Lekker motorrijden en bbq tuintje zitten en genieten van de buitenlucht.
Dus dan eindelijk weer hopelijk wat beter weer ook.


Groot gelijk!! (Y)
Niets gezelliger dan een heerlijke BBQ met goed gezelschap, mooi weertje , mooi uitzicht en een lekker drankje.
 

Hartenheer

Zware baard
Leuk hoor: kibbelende baardbroeders. Het forum begint sterk op een familie te lijken, haha. :):D
Echte broeders, ze kunnen niet zonder elkaar maar blijven scherp :D
[DOUBLEPOST=1519281008][/DOUBLEPOST]
Voor wat betreft "baardforum-verslaving", soms denk ik, óók maar wat minderen. 'k Zit hier soms vaker dan op m'n werk, haha :eek:
Daarom maak ik geregeld fora of websites.
Houd de hersenen lekker bezig en de tijd vliegt om. ook al worden sommige {na verkoop }bijna niet gebruikt
 
Banner image
Top