Verslaving

Kale666man

Baardaap
Een hobby is toch ook een soort verslaving? :rolleyes:
Hahaha, ja helemaal goed Lucky en dit is mijn hobby of verslaving zeker in de wintermaanden en ja ik werk niet meer, dus is dit een weldoende afleiding en ben er zeker dagelijks te vinden ook.
En wat een ander leuk vind respecteer ik zeker maar laat mij en velen onder ons lekker woordenslang spelen.
En ja ik ben verslaafd eraan maar daar slaap ik heel goed door.:p:p
 

Hartenheer

Zware baard
Hahaha, ja helemaal goed Lucky en dit is mijn hobby of verslaving zeker in de wintermaanden en ja ik werk niet meer, dus is dit een weldoende afleiding en ben er zeker dagelijks te vinden ook.
En wat een ander leuk vind respecteer ik zeker maar laat mij en velen onder ons lekker woordenslang spelen.
En ja ik ben verslaafd eraan maar daar slaap ik heel goed door.:p:p
Daar snap ik echt de humor niet van
 
P

Pellie

Guest
Daar snap ik echt de humor niet van

Nee ik ook niet. Alsof je het woord wat je in pagina 485! typt nog niet eerder getypt is in pagina 3 haha. Maar lekker laten spelen joh, het houdt ze van de straat. :p
[DOUBLEPOST=1519062681][/DOUBLEPOST]
En zo verschillen we allemaal en dat vind ik het leuke hier.:confused:

Eensch!!
 

Kale666man

Baardaap
Daar snap ik echt de humor niet van
Nee maar ik vermaak me ermee en daar gaat het mij om.
Maar je goed recht om het niet te begrijpen
[DOUBLEPOST=1519063756][/DOUBLEPOST]
Nee ik ook niet. Alsof je het woord wat je in pagina 485! typt nog niet eerder getypt is in pagina 3 haha. Maar lekker laten spelen joh, het houdt ze van de straat. :p
[DOUBLEPOST=1519062681][/DOUBLEPOST]
Ja Pellie goed van jou dat je dat weet als je er nooit komt,en wat jij er wat vind interesseert mij al helemaal niet.
Eensch!!
 

Kale666man

Baardaap
Pellie,s toon bevalt me niet zo,met het houd ze van de straat.
Laat,ieder in zijn waarde en wat hartenheer zegt kan ik mee leven hoor en snap hem ook als hij dat vind.
Maar als pellie het allemaal zo goed weet waar elk woord staat is hij er vaker te vinden dan ik.
 
P

Pellie

Guest
Pellie,s toon bevalt me niet zo,met het houd ze van de straat.
Laat,ieder in zijn waarde en wat hartenheer zegt kan ik mee leven hoor en snap hem ook als hij dat vind.
Maar als pellie het allemaal zo goed weet waar elk woord staat is hij er vaker te vinden dan ik.

Ben je boos? Dat houdt ze van de straat is grappig bedoeld hoor. Excuses als jij dat niet zo opvat!
En ik weet echt niet waar elk woord staat, ook dat was cynisch bedoeld, mss is jouw gevoel van humor anders dan de mijne... ;-)

Ik zou zeggen...speel gewoon lekker verder, mijn zegen heb je, ook al heb je daar ook geen interesse in? :-D
[DOUBLEPOST=1519067996][/DOUBLEPOST]3f187ee188f77c511fdbb525f08307d2--peace-and-love-the-power-of-love.jpg
 

Kale666man

Baardaap
Ben je boos? Dat houdt ze van de straat is grappig bedoeld hoor. Excuses als jij dat niet zo opvat!
En ik weet echt niet waar elk woord staat, ook dat was cynisch bedoeld, mss is jouw gevoel van humor anders dan de mijne... ;-)
Nee hoor Pellie ben niet zo snel boos hoor,maar dat is met typen dat je de klank niet hoort hoe je het brengt.
Kijk ik heb humor zat en misschien vatte ik het wel verkeerd op maar ben net als jij geen klein kind meer.
En ik vond het stom overkomen door dat te zeggen.
Dus misverstand en even goede baardbroeders maar ik kan jou verder niet en de opmerking van willem kwam bij mij ook anders over.
En daarbij ken ik willem al wat langer dan dat ik jou ken
Maar goed zand erover en klaar ermee.
En nogmaals ik ben de kwaadste niet en vermaak me op een andere manier dan jou.(Y)
 

ArjanvdS

Baard
Nou, ik zal hier ook maar even reageren... haha
Ook ik heb Facebook en ik heb daar zo'n 400 "vrienden" ;)
"Vrienden" ja, een klein deel is familie en ik heb maar 1 echte vriend/kameraad (Y) De rest van het volk heeft te maken met mijn hobby roofvissen. Altijd leuk om mensen te volgen en hun vangstverslagen te lezen en/of tips op te doen.
Ik plaats ook het meest hengelsportgerelateerde dingen op mijn FB, een enkele keer privézaken of ik word getagged in een bericht van mijn vrouw :)

Verder "gebruik" ik Instagram, lekker Likes krijgen op een foto zonder veel tekst er bij te zetten.. Beetje Like-geil ben ik wel hahaha :D:rolleyes:

Ik lees veel meer op dit forum dan dat ik plaats... Nog wel :)> Ik weet vaak niet goed hoe te reageren op een ander zn baard bijvoorbeeld in het Show je baard gedeelte. Ik ben nog een beetje Noob op dat gebied haha.
Maar jullie gaan zeker meer van mij vernemen (Y)
 

Texman

Koning Baard
Ha Arjan,
Dat reageren gaat je best wel goed af;) Natuurlijk ben je nu vooral aan het lezen op het forum om zo veel mogelijk te leren.(Y)
Zodra je wat verder bent zal je steeds meer met ons gaan delen, waardoor je nog meer respons krijgt en daarmee het positieve gevoel over je baard.
Facebook ben ik tot nu toe niet mee bezig geweest maar begrijp wel dat het voor jonge mensen belangrijk kan zijn.
Ga lekker door zo en blijf jezelf.
Texman:)>
 
Banner image
Top