Verslaving

Kale666man

Baardaap
Aangezien ik eerst vaak op facebook zat en het een beetje zat was geworden met dat zogenaamde vrienden gedoe en er veel tijd in ging zitten omdat ik 5000 zogenaamde vrienden had ben ik hier mee gestopt en het account verwijdert.
Maar ja nu het baardforum ontdekt en betrap mezelf erop dat ik hier ook veel op ben te vinden maar wel veel leukerder dan fakebook zoals ik het noem.
Geen jaloerse vrouwen hier of thuis maar werkt wel verslavend en het gaat allemaal over dingen die mij aanspreken en meestal oprecht zijn.
Kan ook wel zien dat ik niet de enige ben want het ledenaantal stijgt met de dag en dat kan maar 1 ding betekenen.
Degene die dit heeft bedacht is goed bezig geweest en het leuke is dat je ook nog punten en trofeeën kan verdienen.
Ik vind het slangenwoordspel geweldig maar de rest lees ik ook regelmatig door en steek er ook nog een hoop van op ook.
Mijn dank hiervoor aan allen die dit forunm hebben mogelijk maakt en andere baardforums kom ik niet.
Gr Richard
 

Glenn

Baard
Mijn fb accound heb ik sinds dit jaar ook verwijdert.
Heb geen zin meer in nepvrienden en in roddels kwaadsprekerij en dergelijke.
Nu enkel nog een paar forums waar ik me goed bij voel en mijn interesse heeft.
Ohja ook nog youtube om naar filmpjes te kijken.
Voorts geen verslaving, zelfs geen gsm meer omdat ik sms'en haat en mensen liever persoonlijk spreek.
 

Kale666man

Baardaap
Mijn fb accound heb ik sinds dit jaar ook verwijdert.
Heb geen zin meer in nepvrienden en in roddels kwaadsprekerij en dergelijke.
Nu enkel nog een paar forums waar ik me goed bij voel en mijn interesse heeft.
Ohja ook nog youtube om naar filmpjes te kijken.
Voorts geen verslaving, zelfs geen gsm meer omdat ik sms'en haat en mensen liever persoonlijk spreek.
Goed bekeken Glenn en ja you tube kijk ik ook regelmatig maar fakebook, einde verhaal en hier vind ik het wel leuk alleen erg verslavend,maar dat is niet erg vind ikzelf
[DOUBLEPOST=1511344164][/DOUBLEPOST]
Precies baardcolega,maar wij hadden het er al over gehad en misschien vibden sommige het wel leuk fakevrienden.
Mijn slogan luidt
Baardforum best
F*ck the rest
 
  • Like
Reactions: RCM

RCM

Baardaap
Goed bekeken Glenn en ja you tube kijk ik ook regelmatig maar fakebook, einde verhaal en hier vind ik het wel leuk alleen erg verslavend,maar dat is niet erg vind ikzelf
[DOUBLEPOST=1511344164][/DOUBLEPOST]
Precies baardcolega,maar wij hadden het er al over gehad en misschien vibden sommige het wel leuk fakevrienden.
Mijn slogan luidt
Baardforum best
F*ck the rest
Hey Richard, baardcollega? Voor jou is het baardbroeder hoor ;), collega's kan je niet uitzoeken, en vrienden/broeders wel... (Y):)>
 
Laatst bewerkt:

LuckyBasterd

Volle Baard
... euh.. verslaving.. tja.. zeker dit..
Toch even vlug kijken, terug lezen.. ff een vlug berichtje..
merk dat ik steeds minder en minder doe met Fb.. heb het nog wel.. maar goed.. waarvoor?
Geen idee eigenlijk..

Zelfde als instagram en snapchat.. wat is dat :p

Het lijkt er op dat ook Fb bij mij terrein aan het veliezen is.. kan me hier (veel) beter vermaken :)
 

Cowboy

Baardaap
Oerbaard
Ik begrijp de "verslaving" aan dit forum hoor ;)

Zelf heb ik wel degelijk nog mijn FB-account en heb daar (ongeveer) 275 "vrienden".

Dat zijn wel voor 95% mensen die ik ook daadwerkelijk kén en al ontmoet heb.

Voor mij is het een "modern" vorm van communicatie die voor een deel de kettingmails van vroeger met grappige citaten en filmpjes heft vervangen.

Bijkomend een voor mij handig netwerk om mensen te bereiken die ik nodig heb.
Door onze nogal uiteenlopende hobby's is het op FB zelfs makkelijker om een overzicht te houden op vrienden en kennissen dan in mijn "telefoonboek - contactpersonen" :rolleyes:
 

TMG1961

Baardaap
Heb zelf ook een facebookpagina en ik ken iedereen persoonlijk van de "vrienden" die ik er heb. Verder doe ik relatief weinig er mee in vergelijking met sommigen.
 

Kale666man

Baardaap
Ja ik kan,sommige dingen ervan wel begrijpen en je maakt natuurlijk altijd uit met wie je fb vrienden maakt.
Als je het in de hand weet te houden en diegene toevoegt die je echt vertrouwt is er niet zoveel mis.
Ligt ook aan je instellingen daarop bv vrienden van vrienden.
Nou pas in nood leer je vrienden kennen en dat kunnen er bij een hoop veel zijn maar mijn ervaring is dat ik vaak voor mezelf heb moeten knokken en die vrienden op 1 hand waren te tellen.
Maar nogmaals zo denk ik erover en de 1 is de ander niet en heeft wel goede ervaringen ermee.
Nou genoeg getypt weer.
 

TMG1961

Baardaap
Klopt. Echte vrienden zijn zeldzaam. Vaak leer je pas wie je echte vrienden zijn als er zogezegd stront aan de knikker is en je hulp nodig hebt. Bij mij waren het toen ik hulp nodig had geen enkele, heb toen ook alles achter me gelaten en ben helemaal opnieuw begonnen.
 

Texman

Koning Baard
Facebook en ook Twitter gebruik ik niet. Al die rondtollende berichten vind ik veel te onrustig.
En met vrienden praat ik liever face to face.
 
  • Like
Reactions: RCM

Kale666man

Baardaap
Ja ik ook texman,maar hier is het wel goed toeven.
Niet zo schijnheilig en vaak of beter gezegd altijd goede raad.
Ik vind het een prima forum in ieder geval
 
Banner image
Top