verder doen of niet?

LuckyBasterd

Volle Baard
Zelfde baardgroei zo lijkt het.. bij mij "iets" voller misschien...
maar ik merk wel als ik de lengte heb dat het beter is.. gaat het mooi hangen...
Dat dekt dan de lading zeg maar..
Wat ik ook merk is als je bakkebaarden voller zijn de baard meer body krijgt...
 

Kale666man

Baardaap
Ja wat lucky zegt is zo,maar ik vind wel dat je er best trots op mag zijn hoor,zijn er zat die dat graag zouden hebben.
Maar begrijp je wel,je bent altijd kritischer naar jezelf toe maar je zal nog wel meer reacties en tips krijgen.
De lengte vind ik zeker mooi.
Kortom een dikke voldoende van mij
 

TMG1961

Baardaap
Prima baard en mooiste kleurtje wat je kunt hebben. Gewoon verder laten groeien. Wat ook meehelpt bij volume is om je hals/nek ook absoluut niet te scheren.
 

Kale666man

Baardaap
Goeie tip is datTMG want ik wist dat ook niet hoor,ze hadden tegen mij gezegd toen waar je nek eindigt bij je hoofd maak je de neklijn.
Maar ja daarom weet ik het nu dankzij jullie en doe dat niet meer.
 

RCM

Baardaap
Mooie baard, fantastische kleur en wat een lengte al zeg. Trots mag je zeker al zijn, welke keuze je ook maakt! :)>(Y)
 

Kale666man

Baardaap
Ja toffe baard man en kritisch hoeft hij daar niet over te zijn,maar ook wij komen een keer aan de beurt toch.
En wie heeft de naam baardreis gemaakt,iemand met veel geld die het hele jaar de wereld over gaat dan.?:p
 

Nipa

Baard
Bedankt voor de reacties! Hij gaat er zeker niet af maar zoals ik al zei soms vind ik hem zo transparant dat het niet mooi is. Met de tip van de "nekbaard" ben ik zeker geholpen. Super. Ik blijf er hoe dan ook af want net daar vind ik dat het er maar heel magertjes uiziet. Vanuit het standpunt dat de foto getrokken us valt het niet erg op.
Maar heel leuk de reacties hier. We gaan er voor.
Topforum is dit!
 

ProfessorMelchior

Administrator
Staff
Oerbaard
Ik zie wat je bedoeld, maar vind het totaal niet storend. Gewoon een goede baard.
Iedere langere baard is trouwens doorzichtig. Het blijft een verzameling losse haren en geen vaste massa kunststof.
 

Glenn

Baard
Goed dat je beslist van hem te houden want het zou echt zonde zijn moest je die eraf doen.
Die kleur staat geweldig bij jou, en ik zie er nog meer potentieel in dan het al is.
Zo blijven verder doen. (Y)
 

zenn

Zware baard
Hey, bij mijzelf duurde het ook meer dan een jaar, voordat er een pak shag onderhing. 'K ben tevens ook licht qua haarkleur (blond/rood). Alle baarden zijn anders, de een heeft makkelijker aanleg voor een koksmat dan de ander. Maar laat je dit niet weerhouden.

Meeste barbers zullen zeggen; maak hem korter, omdat dan de minder volle plekken gewoonweg minder opvallen, en het geheel er voller uitziet.
'K ben van mening, f*ck dat, gewoon lekker houden je baard. Wees er trots op; Grow it & Show it! :)>(Y)
 

Nipa

Baard
Hieronder nog een foto van hoe m'n baard eruit ziet uit een ander standpunt. De doorzichtigheid valt ook meer op met een bleke achtergrond zoals een lichtblauw hemd bijvoorbeeld. Ik hoop nog steeds dat hij ooit wat voller wordt.

IMG_20171123_122443530.jpg
 

Texman

Koning Baard
Je baard ziet er veel belovend uit. Ik vind rood een heel mooie kleur voor een baard.
Dat het niet gelijk dat gene is wat je graag wil is heel begrijpelijk.
Het heeft ook te maken met je leeftijd. Je zult zien dat naarmate je ouder wordt je baard voller wordt.
Ik lees hier vaak het advies laat maar groeien en daar ben ik deels mee eens.
In jouw geval zou ik zeggen knip de ongelijken delen een klein beetje bij.
Niet te veel en zeker niet je gehele baard inkorten.
Door de ongelijke delen bij te knippen zul je zien dat je baard er voller uitgaat zien.
De juiste verzorgingsproducten kunnen de looks van je baard ook behoorlijk verbeteren.
Heel veel succes
 
Banner image
Top