Veel aan baard zitten. Slecht?

Ruben

Baard
Nou zoals de titel al verraadt; Is het slecht (in de zin van haaruitval o.i.d.) om veel aan je baard te zitten?
Ik heb namelijk gemerkt dat ik, vaak onbewust(?), aan m'n baard loop te frunneken. Vannacht deed ik het zelfs in m'n slaap volgens mijn vriendin :O . Dus, slecht? Of misschien juist bevorderlijk?


Thx!
 
Laatst bewerkt:

Arjay

Baardaap
Oerbaard
Denk niet dat het slecht is hoor. Die haartjes kunnen wel wat hebben. Ik zit hele dagen door ook aan mijn baard en hij is er niet minder op geworden.. ;)
 

ProfessorMelchior

Administrator
Staff
Oerbaard
Nou zoals de titel al verraadt; Is het slecht (in de zin van haaruitval o.i.d.) om veel aan je baard te zitten?
Ik heb namelijk gemerkt dat ik, vaak onbewust(?), aan m'n baard loop te frunneken. Vannacht deed ik het zelfs in m'n slaap volgens mijn vriendin :O . Dus, slecht? Of misschien juist bevorderlijk?
Ik frunnik 's nachts wel eens onbewust aan mijn vriendin en zij vind het wel bevorderllijk. Mijn baard wordt er niet minder van! :D
 

Cowboy

Baardaap
Oerbaard
Als ik er al niet zit aan te frunniken dan is de vriendin er aan bezig dus erg veel kwaad zal het niet kunnen denk ik ;)
 
Banner image
Top