Update

Geert77

Baard
Tegenwoordig word ik veel aangesproken over mijn baard. Misschien moet ik het jaar maar eens inzetten met een bezoekje aan de barbier en mijn baard laten inkorten. Of toch maar laten groeien, wat denken jullie?
 

Bijlagen

  • 20221231_135650.jpg
    20221231_135650.jpg
    925,6 KB · Weergaven: 38
  • 20221231_135526.jpg
    20221231_135526.jpg
    820 KB · Weergaven: 37

Texman

Koning Baard
Tegenwoordig word ik veel aangesproken over mijn baard. Misschien moet ik het jaar maar eens inzetten met een bezoekje aan de barbier en mijn baard laten inkorten. Of toch maar laten groeien, wat denken jullie?
Ha @Geert77 als het onaardige opmerkingen zijn zou ik mij daar niets van aantrekken :eek:.
Ik vind de lengte en de vorm van je baard nu juist erg mooi en hij staat je erg goed.
Laat hem nog wat langer groeien zodat de barbier deze lengte kan aanhouden.
Groet Texman :)>
 

Giant

Zware baard
Tegenwoordig word ik veel aangesproken over mijn baard. Misschien moet ik het jaar maar eens inzetten met een bezoekje aan de barbier en mijn baard laten inkorten. Of toch maar laten groeien, wat denken jullie?
Dat ken ik ook mbt mijn snor.
Het zijn zowel positieve als negatieve reacties. Van de negatieve trek ik mij niets aan.
Ik zou in jou geval je baard laten doorgroeien.
 

Macx

Baardaap
Hoi Geert, een bezoek aan een barbier kan je ook een fijne ervaring geven, zeker als het de eerste keer is. Ik weet niet wat je doel is, maar ik zou het doen, je doet weer een nieuwe ervaring op, en het ziet er dan wel heel mooi en verzorgd uit. Gewoon een afspraak maken met een echte het barbier en daarna weer dubbel zo hard genieten van je prachtige baard. Wanglijn zou ik wel wat strakker willen zien,maar van de lengte niet aankomen, misschien wel iets aan de zijkanten. Ik ben benieuwd wat je gaat beslissen. Je hebt een prachtige baard met mooie grijze
kleurschakerigen, en dat blijft, ook na je bezoek aan een goede barbier. Succes, en doe een update als je geweest bent.(Y):):)>
 
Laatst bewerkt:

tijn

Zware baard
Tegenwoordig word ik veel aangesproken over mijn baard. Misschien moet ik het jaar maar eens inzetten met een bezoekje aan de barbier en mijn baard laten inkorten. Of toch maar laten groeien, wat denken jullie?
Tsja wat moet ik hier nu van zeggen????? Ik vind dat je een HEEEEEEEEELE mooie baard hebt. Maar wat natuurlijk het belangrijkste is, wat vind je erzelf van?? Wat is je doel? Als je het zelf goed vind zo dan gewoon lekker niks aan doen. Ben altijd benieuwd wat mensen doen als je bijvoorbeeld hun kleding niet mooi vind?? Gaan ze dan een andere garderobe aanschaffen???? Tis jou baard toch?? Maar wil jezelf een kijken hoe een ander model ofzo staat of wat wilde haren eruit laten halen ofzo, dan moet je natuurlijk gewoon naar de barbershop gaan. Maar ik vind dat je een prachtbaard hebt. Maar laat het ons maar wetrn wat het geworden is.
 
Banner image
Top